Publicerat December 31, 201213 yr Är stormförtjust i rovviltsjakt så mårdhund lockaf något enormt mtp mängderna som verkar finnas vs vanlig grytjakt på räv/grävling
Publicerat December 31, 201213 yr Författare Är stormförtjust i rovviltsjakt så mårdhund lockaf något enormt mtp mängderna som verkar finnas vs vanlig grytjakt på räv/grävling Sant! Du tröttnar på dom asen för dom förstör ju allt. Därför rensar vi alltid ut dom. Speciellt från holmar osv på våren
Publicerat December 31, 201213 yr det finns ett antal 222 r mag på kobben faktiskt .. jag brukar vara å jaga bisam på norra åland det brukar bli en 4- 5 st per kväll i bland..
Publicerat December 31, 201213 yr Författare det finns ett antal 222 r mag på kobben faktiskt .. jag brukar vara å jaga bisam på norra åland det brukar bli en 4- 5 st per kväll i bland.. Det finns några stycken joo men alla laddar hemma. När bisamen springer på isarna kan du skjuta hur många som helst men när dom simmar går det bara inte att smyga på dom.
Publicerat Januari 1, 201313 yr Författare Klart jag har skjutit några simmande. Det förstår du väl på mitt namn?! Jag jagar dom oftast med hagel också.
Publicerat Januari 1, 201313 yr http://www.sako.se/pdf/sakocartridgesdatatable2012.pdf Ingen lagervara i Sverige men Sakodealers tar hem på några dagar. Har inte varit problem för mig iaf.
Publicerat Januari 2, 201313 yr Författare http://www.sako.se/pdf/sakocartridgesdatatable2012.pdf Ingen lagervara i Sverige men Sakodealers tar hem på några dagar. Har inte varit problem för mig iaf. Jahaja! Får man inte tag på annat än sako någonstans då? skulle va kul med några balistic tip (a)
Publicerat Januari 2, 201313 yr Författare Detta är en populär post. Näej studiebidrag är samma sak som jaktbidrag! Nu blir det laddningsutrustning.
Publicerat Januari 2, 201313 yr det finns både am till 222 magnum och laddverktyg till den på sunes . så att du vet det ...
Publicerat Januari 2, 201313 yr Författare det finns både am till 222 magnum och laddverktyg till den på sunes . så att du vet det ... Bra!
Publicerat Januari 2, 201313 yr om du vill köpa 222 kulor så har jag å sälja till dig... har bla ca 400 st win 55 grain fmjbt att sälja..