Publicerat Januari 7, 201313 yr Författare Detta är en populär post. Hej alla och tack för era svar. Vi har valt att låta pass skytten få trofen och inte gästen som skadesköt den. Tvisten på denna trofe berodde på att den var enormt stor, jag aldrig sett så stor Dovhjortstrofe någon gång i det vilda. Ska sätta in en bild på den när jag fått en. Tack och hej för denna gång, jag anser att detta forum kan avslutas. Mvh CHS
Publicerat Januari 11, 201313 yr Kommer han som avlivade hjorten kunna glädjas av den stora trofén? Och om jag skadesköt hade jag definitivt inte tyckt att det var speciellt roligt att titta på min stora trofé efter det som hänt. Inga roliga/glada historier eller minnen att berätta när man sitter med vänner och sippar på en skotte.
Publicerat Januari 11, 201313 yr Kommer han som avlivade hjorten kunna glädjas av den stora trofén? Och om jag skadesköt hade jag definitivt inte tyckt att det var speciellt roligt att titta på min stora trofé efter det som hänt. Inga roliga/glada historier eller minnen att berätta när man sitter med vänner och sippar på en skotte.