Publicerat Januari 6, 201313 yr Hej Någon som vet något om gamo 8-32x50 aoeg ? Går det ha till 30-06 ? Med vänlig hälsning patrik
Publicerat Januari 6, 201313 yr Tja med tanke på att de kostar en dryg femhundring i Kina så är de väl inte rosade, sen gör ju Gamo i försts hand luftgevär så jag misstänker starkt att kikaren är til för det.
Publicerat Januari 6, 201313 yr Jag hade hellre skjutit med öppna riktmedel än hängt på ett sådant på studsaren, risken är väl stor att den inte är skottfast.
Publicerat Januari 6, 201313 yr Öppna riktmedel är icke att förakta! Sant ! Hoppas du inte läste det som negativt,, jag är uppvuxen men öppna riktmedel och anser att de är bättre än ett dåligt kikarsikte alla dagar i veckan. Dock lite svår använt vid vissa jaktformer nattlig vakjakt tex
Publicerat Januari 6, 201313 yr Nej för fan,Tjörnbon,tvärtom,bättre med öppna än nåt taskigt billigt skitsikte som kastar skotten åt helvete,skulle va lag på en viss kvalitetsnivå på kikare!