Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hjälp med pannlampa

Featured Replies

Publicerat

Detta är nog den ultimata lampan....riktigt nöjd med min...

https://sites.google.com/site/bikeraysverige/

Har FI 3000 varianten.....it will blow you away!

• 1 month later...
  • Svar 54
  • Visningar 7,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Är sjukt nöjd att jag satsade mina pengar på en Mila Zenith. Och har haft mycket nytta av den. Har gjort några natt jakter efter grävling och några krävande eftersök men har aldrig åkt på batteri tor

• Beställde en från tunicat.se, lyser som satan!

• Som Leo redan skrivit så är nog batteritiden det viktigaste för en pannlampa för eftersök. Tänk efter vad ni använder pannlampan till. Ii mitt fall så är det för att se att gå och för att kunna uppt

Posted Images

Publicerat

I-mats. Medföljer det någonbform av pannband till den lampan du länkar till?

Uppar tråden då jag själv ska beställa en lampa nu o funderade först på convico pro 350 lampan men ville kolla runt lite nu först. fick lite brådis då jag insåg att de va ju bara en vecka kvar till man släpper hundarna på grävling!

Så man är som vanligt. ute i tid! gärna svar fort eller om man måste förstöra favoritkepsen med o borra hål för lampan i denne. dock blir de lite väl varmt ibland o då vill man ju ha av sig kepsen!.

Mvh

Publicerat

Blev en silva 478:a lampa av kompisen som hade den liggandes. blir avlämnad på måndag så blir de laddning av batteriet samt test. aldrig haft en så pass vettig lampa på skallen!

Publicerat

Kom själv på att led-lampor inte är nått för mig. Köpte en för att ha till eftersöken. Men när snön kom, ja då blev allt vit. Blev en silva xcl ganska snabbt. Nu är led lampan med som reserv. Men på bössan sitter en led lampa, Tracer tror ja den heter.

Publicerat

Tog en promenad nu på marken och wow vilken upplevelse o ha bra pannlampa! störtlöjligt bekvämt o stora batteripacket ska vara i 9 timmar enligt infon jag fått när man kör på lågläget som fortfarande det är grymt starkt. läääääängtar tills torsdag kl 00:01 !!