Publicerat Juni 17, 201313 yr Detta är nog den ultimata lampan....riktigt nöjd med min... https://sites.google.com/site/bikeraysverige/ Har FI 3000 varianten.....it will blow you away!
Publicerat Juli 24, 201312 yr I-mats. Medföljer det någonbform av pannband till den lampan du länkar till? Uppar tråden då jag själv ska beställa en lampa nu o funderade först på convico pro 350 lampan men ville kolla runt lite nu först. fick lite brådis då jag insåg att de va ju bara en vecka kvar till man släpper hundarna på grävling! Så man är som vanligt. ute i tid! gärna svar fort eller om man måste förstöra favoritkepsen med o borra hål för lampan i denne. dock blir de lite väl varmt ibland o då vill man ju ha av sig kepsen!. Mvh
Publicerat Juli 26, 201312 yr Blev en silva 478:a lampa av kompisen som hade den liggandes. blir avlämnad på måndag så blir de laddning av batteriet samt test. aldrig haft en så pass vettig lampa på skallen!
Publicerat Juli 26, 201312 yr Kom själv på att led-lampor inte är nått för mig. Köpte en för att ha till eftersöken. Men när snön kom, ja då blev allt vit. Blev en silva xcl ganska snabbt. Nu är led lampan med som reserv. Men på bössan sitter en led lampa, Tracer tror ja den heter.
Publicerat Juli 29, 201312 yr Tog en promenad nu på marken och wow vilken upplevelse o ha bra pannlampa! störtlöjligt bekvämt o stora batteripacket ska vara i 9 timmar enligt infon jag fått när man kör på lågläget som fortfarande det är grymt starkt. läääääängtar tills torsdag kl 00:01 !!