Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vad är det med jaktsidan just nu?

Featured Replies

• Svar 76
  • Visningar 12,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Jag håller bland annat på och uppdaterar vårt annonssystem och sidan har även genomgått en hel del kosmetiska förändringar sista dygnet. Innan annonsystemet är stabilt och servern tuggat igenom alla u

• killer_mouse
    killer_mouse

kicka array han spamar alla trådarna   :biggrin:         förlåt kunde inte låta bli :unsure:

• Tro mig, jag jobbar på det... //Niclas

Posted Images

Publicerat

Funkar det ok för er som surfar från en dator?

Använder mobilen till att surfa o får upp olika felmeddelanden, främst när jag ska titta på avdelning Runt Lägerelden.

Ena meddelandet är samma som anges ovan i trådstarten det andra är ett felmeddelande är att man dirigeras runt för många servrar för att en anslutning kan ske-isch

Mvh Roffe

Publicerat

De ena problemen jag upplever är att det verkar gå segare på kvällar och
att namnen bara är "Array" på framsidan, som på bilden.

Ska3080rmavbild2013-01-28kl104225_zps700

Publicerat

Jag har märkt att det gått segare också!!

inte en räv har jag skjutit sedan dessa uppdateringarna började, vad har ni gjort :dry:  :dry:  :cool:

Publicerat

Funkar det ok för er som surfar från en dator?

Använder mobilen till att surfa o får upp olika felmeddelanden, främst när jag ska titta på avdelning Runt Lägerelden.

Ena meddelandet är samma som anges ovan i trådstarten det andra är ett felmeddelande är att man dirigeras runt för många servrar för att en anslutning kan ske-isch

Mvh Roffe

Upplever samma fenomen! Från mobilen blir det "forbidden", från gamla ångdatorn går det hur fint somhelst!
  • 4 weeks later...
Publicerat

fortfarande korvigt

Publicerat

Får bara Forbidden på mobilen om titlen inehåller å, ä eller ö... tror jag. Fler med samma erfarenhet?

Publicerat

Får bara Forbidden på mobilen om titlen inehåller å, ä eller ö... tror jag. Fler med samma erfarenhet?

Ja!

Publicerat

Jag har inga smilisar på jobb datorn och inga forbidden . tvärtom hemma

Publicerat

Är det bara jag som har problem med tapatalk och uppdateringen av olästa inlägg? Kan bara uppdatera så jag ser de 40 senast olästa trots att den säger att det är närmare 70? Hur mycket jag än försöker uppdatera blir det inte mer än 40. Använder iPhone men det är samma på iPaden. På andra forum finns inte problemet.

Publicerat

Typ hälften av trådarna blir fobidden på androiden...

Publicerat

Jag har lite problem när jag går via jobbets svenska proxy. Någon Webbpatrol som slår slint... Sedan har vi väl mer trolltyg än på länge...

Publicerat

Börjar bli fb tröttsamt detta....sidan strular ofta och forbidden tycker upp ständigt. När ska forumet åtgärdas?

Publicerat

Börjar bli fb tröttsamt detta....sidan strular ofta och forbidden tycker upp ständigt. När ska forumet åtgärdas?

Hej

Tala om VAD det är som strular, för mig flyter det på snabbare än vad det någonsin tidigare gjort!?!

Kort sagt JAG ser inga problem alls och måste ha direkt input från ER för att förstå vad det är ni upplever.

//Niclas

Publicerat

Vissa trådar går inte att öppna, de står bara forbidden....

Publicerat

För mig funkar det bra förutom att han Array är ständigt återkommande...

När jag kör via mobilen så är det dock lite segt men då finns inte Array.

Jag använder mac och iphone om det har något att säga.

Publicerat

För mig funkar det bra förutom att han Array är ständigt återkommande...

När jag kör via mobilen så är det dock lite segt men då finns inte Array.

Jag använder mac och iphone om det har något att säga.

Jag misstänker att du kör Safari på MAC'en vilket INTE är en bra browse tillsammans med Jaktsidan...

Safari är vääääldigt långsam, alla andra alternativ ligger på mellan 6 och 7 sek i laddningstid Safari på över 20...

Då jag inte har någon MAC själv kan jag inte guida dig till hur man byter ut Safari men jag vet att det går bra att göra, kanske någon av våra medlemmar med MAC skulle kunna skriva ihop en "guide" kring detta?

//Niclas

Publicerat

Hmm...

Den var mysko, trodde att detta var löst.

Tar och kollar på detta direkt.

//Niclas

Publicerat

Xpäria gillar fortfarande inte jaktidan heller......

Det blir nått skumt med tabellerna som bygger upp sidan verkar det som.

/T

Publicerat

Xpäria gillar fortfarande inte jaktidan heller......

Det blir nått skumt med tabellerna som bygger upp sidan verkar det som.

/T

Kör ni från mobil så rekomenderar jag STARKT att ni kör via TapaTalk, inga problem alls då.

Mobil browsrarna har en hel del övrigt att önska...

http://www.tapatalk.com/

//Niclas Lundin

Publicerat

Kör ni från mobil så rekomenderar jag STARKT att ni kör via TapaTalk, inga problem alls då.

Mobil browsrarna har en hel del övrigt att önska...

http://www.tapatalk.com/

//Niclas Lundin

Min religion förbjuder mig, Tapafjanterier känns så Macigt.... Och om KackMackar tycker jag inte alls.

/T - som gillar UNIX

Publicerat

Jag kör eldräven på mac och safari på iphonen.  Tapatalk ska jag instalera snart.

Publicerat

"Array" har skrivit senaste inlägget i alla nya ämnen oavsett om jag går ut på nätet med google crome eller windovs explorer.

Använder jag windovs kan jag inte lägga upp bilder och den ljusblåa inramning som jag skriver i saknas( där smilisar och teckensnitt, storlek , ja allt det där för att ändra text och dyl finns.) 

Detta är när jag skriver från datorn.

Publicerat

Forbidden blir det även med tappataken

Andreas

från telefonen

Publicerat

Precis så är det när jag surfar via Safari på en IPad men har laddat ned Tapatalk appen och den verkar funka bra. När kör vanlig browser får jag ofta upp en vit sida med "forbidden access".

Sent from my iPad using Tapatalk HD