Publicerat Februari 1, 201313 yr "Sven" Du får prova Pontus Aya ...?.... Men de har du väl redan gjort. Men skynda innan han hunnit vänsterskränka den för mkt i sin nya skränknings anordning. Det är väl dock inte en lättviktare han har då de e en 12a? Men känslan för typen borde uppenbara sig? Tung o djävlig samt bred o ful men annars verkar den bra
Publicerat Februari 1, 201313 yr Hey! En snubbe här på jobbet har en bock av något franskt märke tror jag. Den ska väga 2,1 eller något sådant och vara i kal 12.. Den med 36 gr plugg vill inte jag skjuta med Mvh!
Publicerat Februari 2, 201313 yr Hey! En snubbe här på jobbet har en bock av något franskt märke tror jag. Den ska väga 2,1 eller något sådant och vara i kal 12.. Den med 36 gr plugg vill inte jag skjuta med Mvh! Nä de ska en man till de I just de fallet skulle nog jag erkänna min feminima sida
Publicerat Februari 2, 201313 yr Hey! En snubbe här på jobbet har en bock av något franskt märke tror jag. Den ska väga 2,1 eller något sådant och vara i kal 12.. Den med 36 gr plugg vill inte jag skjuta med Mvh! Mest sannolikt en Beretton Gucher Sprint..... Det går att skjuta 36g med den och Babyn med (fast den är lättare) men du får inte slarva med anläggningen och då skjuter kanske inte upp 25 skott på en kvart heller. Det blir lite som med min DS i 375H&H som väger runt 3 kg - man måste göra rätt, då känns det bara kul och det tar precis där det ska..... /T
Publicerat Februari 2, 201313 yr Författare Tack alla, för era förslag , men........ måste börja någonstans..... Aya XXV/Sherwood, kollat lite bilder, jaaa... varför blev den plötsligt så smäcker/vacker nu, när jag tidigare inte ens tänkt svs ..?? har pmt har förtrollat Lille Skutt..? Skall först försöka hitta en och prova, faller det till belåtelse vill man ju ha lite mer på fötterna, har kollat på nätet, svårt hitta relevant info, kanske pmt vet var jag kan finna denna på nätet, annars vore jag glad om du kunde mig lite snabbinfo vad man bör tänka på inför ett ev. köp, t.ex. piplängder, bör man köpa från/efter visst årtal, vad man bör kolla extra noga på etc. Får snart "en liten bok om hagelvapen", av en som hade två.. där kanske finns lite mer info?
Publicerat Februari 3, 201313 yr AyA är lite ojämna, finns dessvärre ingen enkel regel att följa - men är det glappt ska den vara billig. Och AYAs sidolås så är de genomgående bättre än deras betydligt junkigare boklåda. Du får snart en lite instruktionsbok, läs den. T