Publicerat Februari 11, 201313 yr Nu har Hund Och Jakt i Haparanda rea på Swedteams grisbyxa blaze sskicka ett mail och fråga om dom har eran storlek hemma
Publicerat Februari 12, 201313 yr kom på att pfanner också har brallor med kevlar i mot arga grisar riktigt trevliga verkar dom http://www.forest-life.se/klader/byxor/sparbyxa
Publicerat Februari 13, 201313 yr En fundering... Inte för att jag begriper sömmnad och tygkvaliteter.. men. De flesta grisabyxor verkar va för varma med kevlar, inner foder och yttertyg antar jag. Kevlar är ju starkt och sticksäkert. Varför har man då inte enbart kevlartyget som byxa ? Eller åtmindstonde utan yttetyg ? Det skulle väl bli betydligt lättare plagg och inte för varma med enbart det tyget och ingent annat ? Kevlar borde väl va va mer slitstarkt än vilket yttertyg som helst ?
Publicerat Februari 13, 201313 yr En fundering... Inte för att jag begriper sömmnad och tygkvaliteter.. men. De flesta grisabyxor verkar va för varma med kevlar, inner foder och yttertyg antar jag. Kevlar är ju starkt och sticksäkert. Varför har man då inte enbart kevlartyget som byxa ? Eller åtmindstonde utan yttetyg ? Det skulle väl bli betydligt lättare plagg och inte för varma med enbart det tyget och ingent annat ? Kevlar borde väl va va mer slitstarkt än vilket yttertyg som helst ? Har lösa bitar från ett kroppsskydd hemma och det fransar och noppar sig och i enkel lager är det inte speciellt stick säkert men i flera lager.. I koppsskydd sitter flera lager ihop sydda för och få styrkan!