Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bushnell Banner

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Vafan ska jag med den till? .308 också tråkig kaliber

Publicerat

så du menar att 6,5x55 är mycket roligare kaliber?^^ ungefär likvärdiga enl. mig iaf, men vill man byta ska man väl byta då ;)

Var väl föresten onödigt att ens lämna in ansökan då Fjonk :geek:

Publicerat

så du menar att 6,5x55 är mycket roligare kaliber?^^ ungefär likvärdiga enl. mig iaf, men vill man byta ska man väl byta då ;)

Köp den Gustaf om det blir ett bra pris på den och sälj din andra! :thumbsup:  :yes:

Publicerat

Men jonsson min är ju knappt inskjuten än;) bara 300 smällar skjutna knappt o i nyskick, inget att byta bort ;)

Publicerat

Men jonsson min är ju knappt inskjuten än;) bara 300 smällar skjutna knappt o i nyskick, inget att byta bort ;)

Så var det kanske ja! :wink: Då ska du kanske inte byta bort den. :yes:

Köp en till och gör i ordning den och sälj den o tjäna en krona el. 2 på den. :tongue:  :thumbsup:

Du är ju smålänning vad jag vet. :tongue:

Publicerat

En polare köpte nyligen ett Bushnell Trophy XLT 3-12x56 belyst. Testade det häromdagen och tyckte att det verkade vara ett helt okej sikte. Han gav 2995:-

Publicerat

Jag ska i sommar köpa både gps och skyddsväst så en bössa till är inte första tanken, isf får det vänta till aug när jag blir 18 och får söka fler licenser, och då blir det en hva 9,3 ;)

Men nu hamnar vi alldeles för mycket OT :P så detta tar vi i ett pm ist jonsson:D

Publicerat

Jag ska i sommar köpa både gps och skyddsväst så en bössa till är inte första tanken, isf får det vänta till aug när jag blir 18 och får söka fler licenser, och då blir det en hva 9,3 ;)

Men nu hamnar vi alldeles för mycket OT :P så detta tar vi i ett pm ist jonsson:D

Det verkar som att du ska handla rejält nu. :thumbsup: Pengar ska vara i arbete och inte sitta på något bankkonto med 0,0% i ränta. :yes:

Det kan vi göra! Dom säljer Astro till ett riktigt bra pris i Haparanda men det ju en bit ifrån dig. :thumbsup: Lite sem. Gustaf. :thumbsup:

http://www.hundochjakt.se/

Publicerat
  • Författare

Nu menar jag högförstorande som i 16x+ inte 12x... Det är inte 200m jag ska skjuta på. 

Publicerat

Sätt dig ner o fundera lite till på de hela.

Du behöver inte 16ggr förstoring för o skjuta på 500m. Även om de är jäkligt uppskattat.

Sätt dig ner o titta efter burris begagnade i typ 6,5-20 spannet eller liknande. Finns även lite andra märken som är vettiga MEN du får inte guld o gröna skogar för 3000kr. Prioritera kanske borta något vapen i garderoben? Så kan du köpa ozzians vortex han har till salu

Publicerat

+1. Ska du skjuta på längre håll så behöver du ett bra sikte helt klart.

Lägg hellre på ett par tusen lappar extra så köper du ett sikte som du kan lite på och håller längre.

Publicerat

Du ska då VERKLIGEN inte ha nån av de där jävla asen! Ren dynga...

Burrisen lär iaf funka.

-- Mats

Publicerat

Ja jäklar, nu fick jag en uppstötning, Walther är kvalificerat junk :sick:

Raggarö

Publicerat
  • Författare

Förstod nästan det! Kanske det vore klokare att försöka hålla igen begäret för långhållsskytte och lägga pengarna på annat... Finns ju bara skit i den här prisklassen!

Publicerat

Har du förståt det nu :smile:

"bara för att det är dyrt är det inte det samma som kvalitet,men är det kvalitet då är det inte billigt" ordspråk av D.C. :biggrin:

Publicerat

Nej, det finns definitivt annat än skit för de pengarna: begagnat, Optisan eller importerat.

Optisan är det enda kinesiska som jag kan säga fungerar.

-- Mats

Publicerat
  • Författare

Nej, det finns definitivt annat än skit för de pengarna: begagnat, Optisan eller importerat.

-- Mats

Var kan jag få Optisan ifrån?

Publicerat
  • Författare

-- Mats

Ingen aning om var jag kan beställa optisan?

Publicerat

gå in på sunes  å köp burrisen dom har där tror att det är en 3-9x 40 med 30 mm tub för ca 245 -275   € den är prisvärd. å sluta titta på skräp kikare du kommer bara att ångra dig..

jag är lite sugen på att köpa en sån till kombin min..

.

Publicerat
  • Författare

gå in på sunes  å köp burrisen dom har där tror att det är en 3-9x 40 med 30 mm tub för ca 245 -275   € den är prisvärd. å sluta titta på skräp kikare du kommer bara att ångra dig..

jag är lite sugen på att köpa en sån till kombin min..

.

Har ju redan en duglig kikare med 8x56 ;) vill ha högförstorande!