Publicerat Februari 20, 201313 yr så du menar att 6,5x55 är mycket roligare kaliber?^^ ungefär likvärdiga enl. mig iaf, men vill man byta ska man väl byta då Var väl föresten onödigt att ens lämna in ansökan då Fjonk
Publicerat Februari 20, 201313 yr så du menar att 6,5x55 är mycket roligare kaliber?^^ ungefär likvärdiga enl. mig iaf, men vill man byta ska man väl byta då Köp den Gustaf om det blir ett bra pris på den och sälj din andra!
Publicerat Februari 20, 201313 yr Men jonsson min är ju knappt inskjuten än;) bara 300 smällar skjutna knappt o i nyskick, inget att byta bort
Publicerat Februari 20, 201313 yr Men jonsson min är ju knappt inskjuten än;) bara 300 smällar skjutna knappt o i nyskick, inget att byta bort Så var det kanske ja! Då ska du kanske inte byta bort den. Köp en till och gör i ordning den och sälj den o tjäna en krona el. 2 på den. Du är ju smålänning vad jag vet.
Publicerat Februari 20, 201313 yr En polare köpte nyligen ett Bushnell Trophy XLT 3-12x56 belyst. Testade det häromdagen och tyckte att det verkade vara ett helt okej sikte. Han gav 2995:-
Publicerat Februari 20, 201313 yr Jag ska i sommar köpa både gps och skyddsväst så en bössa till är inte första tanken, isf får det vänta till aug när jag blir 18 och får söka fler licenser, och då blir det en hva 9,3 Men nu hamnar vi alldeles för mycket OT så detta tar vi i ett pm ist jonsson:D
Publicerat Februari 20, 201313 yr Jag ska i sommar köpa både gps och skyddsväst så en bössa till är inte första tanken, isf får det vänta till aug när jag blir 18 och får söka fler licenser, och då blir det en hva 9,3 Men nu hamnar vi alldeles för mycket OT så detta tar vi i ett pm ist jonsson:D Det verkar som att du ska handla rejält nu. Pengar ska vara i arbete och inte sitta på något bankkonto med 0,0% i ränta. Det kan vi göra! Dom säljer Astro till ett riktigt bra pris i Haparanda men det ju en bit ifrån dig. Lite sem. Gustaf. http://www.hundochjakt.se/
Publicerat Februari 20, 201313 yr Författare Nu menar jag högförstorande som i 16x+ inte 12x... Det är inte 200m jag ska skjuta på.
Publicerat Februari 20, 201313 yr Sätt dig ner o fundera lite till på de hela. Du behöver inte 16ggr förstoring för o skjuta på 500m. Även om de är jäkligt uppskattat. Sätt dig ner o titta efter burris begagnade i typ 6,5-20 spannet eller liknande. Finns även lite andra märken som är vettiga MEN du får inte guld o gröna skogar för 3000kr. Prioritera kanske borta något vapen i garderoben? Så kan du köpa ozzians vortex han har till salu
Publicerat Februari 20, 201313 yr +1. Ska du skjuta på längre håll så behöver du ett bra sikte helt klart. Lägg hellre på ett par tusen lappar extra så köper du ett sikte som du kan lite på och håller längre.
Publicerat Februari 26, 201313 yr Författare http://www.billingedalen.se/artikel.asp?artnr=2382 http://www.billingedalen.se/artikel.asp?artnr=3001 Eller ska jag satsa på Burris som verkar bäst hittills?
Publicerat Februari 26, 201313 yr Du ska då VERKLIGEN inte ha nån av de där jävla asen! Ren dynga... Burrisen lär iaf funka. -- Mats
Publicerat Februari 26, 201313 yr Ja jäklar, nu fick jag en uppstötning, Walther är kvalificerat junk Raggarö
Publicerat Februari 26, 201313 yr Författare Förstod nästan det! Kanske det vore klokare att försöka hålla igen begäret för långhållsskytte och lägga pengarna på annat... Finns ju bara skit i den här prisklassen!
Publicerat Februari 26, 201313 yr Har du förståt det nu "bara för att det är dyrt är det inte det samma som kvalitet,men är det kvalitet då är det inte billigt" ordspråk av D.C.
Publicerat Februari 26, 201313 yr Nej, det finns definitivt annat än skit för de pengarna: begagnat, Optisan eller importerat. Optisan är det enda kinesiska som jag kan säga fungerar. -- Mats
Publicerat Februari 26, 201313 yr Författare Nej, det finns definitivt annat än skit för de pengarna: begagnat, Optisan eller importerat. Optisan är det enda kinesiska som jag kan säga fungerar. -- Mats Var kan jag få Optisan ifrån?
Publicerat Februari 26, 201313 yr Författare http://www.gunmart.net/accessories_review/mtc_3-12x44_and_4-16x50_rir_mambas1/ För 2000 kronor är jag beredd att betala så länge jag får igång .222an ordentligt.
Publicerat Februari 27, 201313 yr Författare Nej, det finns definitivt annat än skit för de pengarna: begagnat, Optisan eller importerat. Optisan är det enda kinesiska som jag kan säga fungerar. -- Mats Ingen aning om var jag kan beställa optisan?
Publicerat Februari 27, 201313 yr gå in på sunes å köp burrisen dom har där tror att det är en 3-9x 40 med 30 mm tub för ca 245 -275 € den är prisvärd. å sluta titta på skräp kikare du kommer bara att ångra dig.. jag är lite sugen på att köpa en sån till kombin min.. .
Publicerat Februari 27, 201313 yr Författare gå in på sunes å köp burrisen dom har där tror att det är en 3-9x 40 med 30 mm tub för ca 245 -275 € den är prisvärd. å sluta titta på skräp kikare du kommer bara att ångra dig.. jag är lite sugen på att köpa en sån till kombin min.. . Har ju redan en duglig kikare med 8x56 vill ha högförstorande!