Publicerat Mars 20, 201313 yr Finns det någon hagelpatronssamlare där ute.Jag kan nog ha lite interessanta patroner.
Publicerat Mars 20, 201313 yr Men va f..n!! Mina skott allihop! /Mike jaha nu har du försagt dej igen :tongue:
Publicerat Mars 20, 201313 yr jaha nu har du försagt dej igen :tongue: Jag kan komma hem och inventera dina skott också /Mike
Publicerat Mars 20, 201313 yr Spårljuspatronerna har jag nog 10-12st av ifall de är av intresse för någon.<br /><br />Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2<br /><br />
Publicerat Mars 20, 201313 yr Författare Allt ditt är mitt och mitt ger du f.n i /Mike jo tack det har jag märkt. Flera gånger om
Publicerat Mars 20, 201313 yr Jag kan komma hem och inventera dina skott också /Mike tja hittar du mitt ammoskåp i all bröte så
Publicerat Mars 21, 201313 yr HEY!!!!!!! Skåne har jag inte! Korthåll.. spårljus.. har jag inte.. Kungliga jaktklubben har jag MEN inte i den färgen. Sen de två till vänster är helt främmande.. Känns det som du är sugen på att avvara dem? Förjävla taskigt att starta en sån här tråd när jag jobbar och inte kan hålla koll förövrigt
Publicerat Mars 23, 201313 yr Vet från säker källa att hippster enbart får tre pilar, Mike har tydligen meddelat äganderättsförbehåll på resten. Christian
Publicerat Mars 26, 201313 yr Finns det någon hagelpatronssamlare där ute.Jag kan nog ha lite interessanta patroner. Har Du patroner/hylsor kal.14 är jag intresserad
Publicerat Mars 26, 201313 yr Vet från säker källa att hippster enbart får tre pilar, Mike har tydligen meddelat äganderättsförbehåll på resten. Christian Vafan.. är han purken sen jag raidade hans vapenskåp sist?
Publicerat Mars 26, 201313 yr Det var ju knappt byxorna hängde uppe trots att livremmen var åtdragen till sista hålet Men jag är inte orolig-du ska få apportera måååånga bukade kaniner som betalning /Mike
Publicerat Mars 26, 201313 yr Att släppa Hippen eller Mike nära någon form av ammolager är som att be en springer spaniel att vakta maten när man går ut för att göra något annat. Men resultatet är roande i varje fall, nästa gång på resa med Mike skall jag ha med hans, min, min och vår ammo så att det i varje fall blir kvar 1/4-del till mig. /Christian