Publicerat Mars 26, 201313 yr Jag kan inte bestämma mig i detta fall. Är det grov humor som driver med fördomar är det bara urdumt? Dolving är en konstnär/musiker som lever på att provocera, så hur tacklar/utnyttjar man honom bäst? Nåja, jag har funderat lite över Dolving, jag bor inte så långt ifrån honom och har lyssnat på mycket av den musik han skapat tidigare: http://lipoptena.blogspot.se/2013/03/uselt-och-fordomsfullt-peter-dolving.html (OT: Dolving har barn i samma klass som Mikael Jägare har barn, skulle vara kul att avlyssna ett föräldramöte i den klassen)
Publicerat Mars 26, 201313 yr Jag mår illa. När man vet att det är nästan omöjligt att få komma till en kurator eller en psykolog hur sjuk man än är (har sett många såna fall i mitt jobb) så kommer en sån här dåre och tror att en människa som är rädd varg skulle få en tid Oavsett om den här mannen driver med folk eller om han är ärlig och tror på det han säger så bör han av alla söka hjälp. Vidrigt, skamligt, motbjudande, har inte ord nog att uttrycka min avsky
Publicerat Mars 26, 201313 yr Jag har sagt det förut och säger det igen,ju fler vi blir på jorden desto fler idioter!
Publicerat Mars 26, 201313 yr Undra om han hade recept för det han hade tagit eller om han bara var "felprogramerad"!
Publicerat Mars 28, 201313 yr Tyckte jag kände igen honom ifrån tidigare och idag kom jag på det.... .
Publicerat Mars 30, 201313 yr Märkligt att inte folk blivit tagna av varg i Sverige på över 100 år när vi inte haft varg..... Sopprot är ett uttryck jag använder mig av när jag stöter på vissa personer. Denna person faller in i den kategorin.
Publicerat Mars 30, 201313 yr Det är skönt att vi lever i ett tryggt land, där kan tillåtas att ha överseende för alla typer av extrema åsikter. Det är uppfriskande med lite sådana här tomtar, livet skulle bli bra trist om vi inte hade dessa krumilurer att skratta åt(eller reta oss på)
Publicerat Mars 30, 201313 yr Jag tycker han visar tydligt vart han står iom att samarbeta med dom han samarbetar med. Men lite måste man skratta på sista halvan.
Publicerat Mars 31, 201313 yr Nu har jag lyssnat och tittat, vad i helsicke har karln rökt för något? Tur han har nära till Säter, det är ju inte bara det att han ljuger han tror sig veta bättre, resten av världen är dumma i huvudet eller är det han som är sjuk! Den här var bättre!
Publicerat Maj 3, 201312 yr Han har iaf ett par rejäla kulor - det kan man inte ta ifrån honom. Men han bor troligen inte i en by i Dalarna och har varken bil eller körkort!