Publicerat April 29, 201312 yr Tänkte vi kunde ha en tråd för Sporting/Jägarduvan. Samla lite tävlingar osv. Sköt finalen i Mälarcupen vid Nordanlunds banor i Järlösa igår, kalaskul, men skyttet gick inget vidare........Träffade i allafall Fitzensthral från forumet där, alltid lika trevligt!! 1:a maj är det Sportingstig i Kristinehamn, jag ska dit är det tänkt.
Publicerat April 29, 201312 yr Författare Länk till kalendern för jägarduvan. http://jagareforbundet.se/sv/skytte/tavlingar/jagarduvan/kalender-for-jagarduvan/
Publicerat Maj 25, 201312 yr Jag kommer iallafall vara i frövi imorgon :-) Vilken bana är det? Den utanför Billerud?
Publicerat Maj 25, 201312 yr Har du vaknat P vad trevligt Vinter var lång . Vilken bana är det? Den utanför Billerud? ca 3 mil norr om örebro
Publicerat Maj 26, 201312 yr Vinter var lång . ca 3 mil norr om örebro Jag vet vart Frövi ligger, undrade om det var banan utanför BillerudKorsnäs.
Publicerat Maj 26, 201312 yr Författare Jag vet vart Frövi ligger, undrade om det var banan utanför BillerudKorsnäs. Japp, stämmer bra det.
Publicerat Maj 26, 201312 yr Japp, stämmer bra det. Vilket skit att jag inte fick med mig byssan då, är på bruket och drönar.
Publicerat Maj 26, 201312 yr Författare Blir det Linde nästa söndag Lutar åt 100skotts tävling på Wings ang Clays i Nyköping. Annars blir det Linde.
Publicerat Maj 26, 201312 yr Lutar åt 100skotts tävling på Wings ang Clays i Nyköping. Annars blir det Linde. Vad är det för tävling? öppen för alla ?
Publicerat Maj 27, 201312 yr Vilket skit att jag inte fick med mig byssan då, är på bruket och drönar.Klant !
Publicerat Maj 27, 201312 yr Författare Vad är det för tävling? öppen för alla ? Antar att man måste vara medlem i Skyttesportförbundet och ha skyttekort.
Publicerat Maj 27, 201312 yr Vad är skillnaden på vanlig sporting och engelsk?det känns som över kurs för mig men men
Publicerat Maj 27, 201312 yr Man kan enkelt säga så här.Vanlig sporting är Engelsk sporting sen har du Fitasc sporting och super sporting där man kan säga super sporting är en mix av Engelsk och Fitasc.
Publicerat Maj 28, 201312 yr Om du menar ranking systemet så blir du klassad efter hur hög träffprocent du har vid vissa tävlingar.Tex ska jag och frun skjuta på söndag 2x50 duvor vi blir klassade efter första varvet so A B C eller D skytt.