Publicerat Maj 3, 201313 yr Var ute en sväng ikväll jag med, fick dock bara sikte på trana och get :-\
Publicerat Maj 3, 201313 yr Bock på 160m men det var grabben som skulle få panga och jag tyckte det var lite styvt håll.... Ja, ja nu vet vi var han håller hus
Publicerat Maj 4, 201313 yr Sköt denna bock efter 25minuters sittning på premiärkvällen, extra kul då det min första! //Stefan
Publicerat Maj 5, 201313 yr I fredags så komme den här gången bocken ut å ja kunde skjuta mitt första rådjur:D Skickat från min LT18i via Tapatalk 2
Publicerat Maj 5, 201313 yr I fredags så komme den här gången bocken ut å ja kunde skjuta mitt första rådjur:D Skickat från min LT18i via Tapatalk 2 Grattis!Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Maj 5, 201313 yr I fredags så komme den här gången bocken ut å ja kunde skjuta mitt första rådjur:D Skickat från min LT18i via Tapatalk 2 Grattis, första är speciell! Fin bock med
Publicerat Maj 5, 201313 yr Tackar så mycket, de här äe nåt jag kommer komma ihåg hela livet! Skickat från min LT18i via Tapatalk 2
Publicerat Maj 6, 201313 yr Det blev en för mig ikväll Fin bock. Grattis! Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Maj 6, 201313 yr Tack ska ni ha! Fin bock.Grattis!Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2 Grattis Bamsefar! Såja ;-)
Publicerat Maj 12, 201313 yr Blev den här idag =) Riktigt grann bock! Har du någon aning om ålder på den?
Publicerat Maj 12, 201313 yr Riktigt grann bock! Har du någon aning om ålder på den? Ingen aning om åldern, Lämnar in trofeer till en gubbe som brukar kunna säga ca ålder på djuren, Ska kontakta honom i veckan så kanske jag får veta då.
Publicerat Maj 12, 201313 yr Grattis till en fin bock Tommi! Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Maj 12, 201313 yr Grattis till en fin bock Tommi! Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2 Tack!
Publicerat Maj 13, 201313 yr Efter att 8 getter passerat och solen strax skulle gå ner så dök en bock upp och jag tog tillfället att slå kikarsiktet över snoken och tryckte av utan stöd mot axeln då jag låg ner...ont gjorde det men bocken fick följa med hem iaf :-) blev en lång urtagning då jag var själv och endast hade mobilen att lysa med. Första rådjuret jag fixa helt själv så tog sig sin lilla tid :-P Är hornen nåt att ha? Vet inte hur man mäter eller vad som är stort för ett rådjur... Nu väntar äntligen sängen :-)
Publicerat Maj 14, 201313 yr Grattis till bocken! Varje bock har sin berättelse el. hur man ska säga. Hornen ser ju bra ut.