Publicerat November 9, 201312 yr Författare Jag har 15 st ute som inte är gillrad på grund av tids brist men det ska fixas inom kort
Publicerat November 11, 201312 yr Säljer ni era skinn eller hur grön ni? Vart säljer man? Hur ska man flå för att de ska bli rätt? //Ungdom vill lära sig!
Publicerat November 11, 201312 yr Säljer ni era skinn eller hur grön ni? Vart säljer man? Hur ska man flå för att de ska bli rätt? //Ungdom vill lära sig! http://www.trappern.se/blogg/arkiv/2012/okt/ Iofs förra året men funkar säkert i år igen, värt att kolla.
Publicerat November 12, 201312 yr Säljer ni era skinn eller hur grön ni? Vart säljer man? Hur ska man flå för att de ska bli rätt? //Ungdom vill lära sig! Vart håller du hus? Kan lära dig om vi bor nära.. annars kan jag tänka mig att köpa oflådda mårdar
Publicerat November 12, 201312 yr Vart håller du hus? Kan lära dig om vi bor nära.. annars kan jag tänka mig att köpa oflådda mårdar bor i norra dalarna! har bara fått 1 mård än så länge och den har jag själv börjat testa mig fram på, kan återkomma ifall jag får fler mårdar i vinter
Publicerat November 25, 201312 yr Dags att kolla fällor idag och sätta ut de som är kvar hoppas på fångst nu :-)
Publicerat November 25, 201312 yr Författare http://www.fiskejakt.blogspot.se/search/label/M%C3%A5rdjakt
Publicerat December 5, 201312 yr Mård nummer två i höst, första mården i en Gävleborgsfälla. Men det gick ju bra
Publicerat December 5, 201312 yr Detta är en populär post. Min unghund kirro fick följa att vittja fälla idag. Han var rätt ivrig i mården får nog hänga med på spårning i vinter
Publicerat December 7, 201312 yr Författare Igår så plocka jag fram 10 fällor och gick i genom dom.. värmde honung och hällde på dom ! Idag ska jag plocka fram skotern och sätta ut dom,,och gillra dom 15 jag satte ut tidigare i höst!
Publicerat December 8, 201312 yr Var upp på marken idag och hittade fina spårlöpor i nysnön. Tog och flyttade om fyra av fällorna, så nu är det bara att vänta! /Daniel
Publicerat December 13, 201312 yr Grattis! Jag ska upp och vittja mina imorgon, hoppas dom sitter kvar efter stormen bara!
Publicerat December 31, 201312 yr Författare Gott nytt år!! Till alla mårdjägare vi får hoppas på ett nytt bra fångst år! Mina fällor har varit tom den här säsongen men nu blir det bra framöver!
Publicerat Januari 1, 201412 yr Jo nu har det varit lugnt runt fällorna och ingen snö eller kyla. Hoppas det släpper snart
Publicerat Januari 7, 201412 yr Detta är en populär post. Bara fått ut en fälla. Men det verkar gott om mård. Ung finnen vittjade idag. Januari å barmark ur led är tiden!