Publicerat Mars 20, 200521 yr Författare OK, för att jag är född och uppvuxen med jakt och tidigt utvecklat ett beroende.Jagandet är för mig inget intresse utan en obotlig sjukdom.Sen har vi ju umgänget med jaktkamraterna,hundarna,friluftslivet och spänningen.Sist men inte minst :Den ljuvliga känslan i en kärnträff Lalle ! Varför tittar du undrande ??? ???
Publicerat Mars 20, 200521 yr förlåt, man vet alldri om folk är såna där morots knaprande miljö muppar. ;D
Publicerat Mars 20, 200521 yr OK, för att jag är född och uppvuxen med jakt och tidigt utvecklat ett beroende.Jagandet är för mig inget intresse utan en obotlig sjukdom.Sen har vi ju umgänget med jaktkamraterna,hundarna,friluftslivet och spänningen.Sist men inte minst :Den ljuvliga känslan i en kärnträff Lalle ! Varför tittar du undrande ??? ??? Behöver inte tilläga något här inte.. präxis så är det...
Publicerat Mars 20, 200521 yr Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men kort och gott, det finns bara inget bättre. Jo det är klart, flugfiske uppe vid välijokk är inte så dumt det heller. 8)
Publicerat Mars 21, 200521 yr OK, för att jag är född och uppvuxen med jakt och tidigt utvecklat ett beroende.Jagandet är för mig inget intresse utan en obotlig sjukdom.Sen har vi ju umgänget med jaktkamraterna,hundarna,friluftslivet och spänningen.Sist men inte minst :Den ljuvliga känslan i en kärnträff Amen. Utan jakten skulle livet bli betydligt tråkigare och innehållslösare. Det finns inte mycket som slår en vacker höstdag på fjället eller en jaktdag i skogen.