Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är zandra_81?

Featured Replies

Publicerat

Hej allihopa!

Jag är en tjej som heter Zandra på 31 år som bor i Stockholm med min hund Melvin. Melvin är en weimaraner som är 8 år.

Jag håller just nu på att ta jägarexamen och hoppas genom denna sida lära känna andra som jagar. Kanske att man kan knyta lite kontakter och få följa med ut på någon jakt!

Vill också lära känna nya människor som bor inärheten med samma intressen!

Den jakt jag troligen kommer hålla på med mest är fågeljakt, förhoppningsvis nästa år kommer vår lilla flock utökas med en till weimaraner!

Släng iväg ett meddelande om ni undrar något!

/ Zandra

Publicerat

tjenare och välkommen till forumet

Publicerat

Välkommen så här på en lördagkväll !

Publicerat

Välkommen! :)

Publicerat

Välkommen..:D

Alla stavfel beror på för stora tummar till för liten lur

Publicerat

Hej & välkommen hit! :smile:

Publicerat

Välkommen hit! Dags för en valp snart?

Publicerat

Välkommen

Publicerat

Välkommen och lycka till!

iPad Tapatalk HD

Publicerat

Hej och välkommen! :)

Publicerat

hej och välkommen....

hade behövt en hund i lördagskväll...

apporerar dom gäss?

Publicerat
  • Författare

Nils l: förhoppningsvis i vår.

Kennetht: japp det gör de, fick du apportera dem själv nu?

Publicerat

fick ju springa själv....ingen fara för det blev bara en duva....

hur har du tillgång till bil ? 

Publicerat

Hej och Välkommen

Publicerat

Hej och välkommen!

Publicerat

Hej och välkommen! :)

Publicerat

Välkommen :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Publicerat

Hej svejs och varmt välkommen :)

Publicerat

Du bor ju inte idealiskt för en stående egentligen men med lite god vilja så går allt att lösa. Måste av ren nyfikenhet få fråga vad som får en stockholmstjej att skaffa ståhund, jägarexamen och hagelbössa? Här i byhålan så är det inget ovanligt och massor med kvinnor jagar då det nästan är ett krav för att orka bo här att man måste gilla jakt fiske och skoterkörning för att stå ut med nio månader vinter och tre månader dåligt sparkföre men i tokholm finns det inte samma utbud jaktligt. Det är bitvis bra med fågel i fjällen men inte i skogen. Har du möjlighet så kontakta fiskflyg i Stora Sjöfallet och boka en sväng till fjälls med hund bössa och tält. Det är en upplevelse som du aldrig glömmer om du inte gjort det tidigare.

Publicerat
  • Författare

Du bor ju inte idealiskt för en stående egentligen men med lite god vilja så går allt att lösa. Måste av ren nyfikenhet få fråga vad som får en stockholmstjej att skaffa ståhund, jägarexamen och hagelbössa? Här i byhålan så är det inget ovanligt och massor med kvinnor jagar då det nästan är ett krav för att orka bo här att man måste gilla jakt fiske och skoterkörning för att stå ut med nio månader vinter och tre månader dåligt sparkföre men i tokholm finns det inte samma utbud jaktligt. Det är bitvis bra med fågel i fjällen men inte i skogen. Har du möjlighet så kontakta fiskflyg i Stora Sjöfallet och boka en sväng till fjälls med hund bössa och tält. Det är en upplevelse som du aldrig glömmer om du inte gjort det tidigare.

Hej!

Är inte en stockholmsbrud fån börja, flyttade hit för 4 år sedan då jag fick jobb. Är född och uppvuxen i Norrköping, visserligen ännu söder ut. Skaffade min första weimaraner för 10 år sedan för att tävla lydnad, bruks och viltspår. Men intresset var mer åt jakthållet så vi var ute lite och testade på. Började ta jägarexamen när jag jobbade på Kolmårdens djurpark men läste bara teoridelen men skrev aldrig upp så nu har jag tagit tag i det igen. Så det är målet just nu, få följa med någon ut på jakt för att se och lära och sen göra klart jägarexamen innan nästa familjemedlem kommer i vår.

Publicerat

Tjenare!

Välkommen är du även av mig.................

Publicerat

Hej!

Är inte en stockholmsbrud fån börja, flyttade hit för 4 år sedan då jag fick jobb. Är född och uppvuxen i Norrköping, visserligen ännu söder ut. Skaffade min första weimaraner för 10 år sedan för att tävla lydnad, bruks och viltspår. Men intresset var mer åt jakthållet så vi var ute lite och testade på. Började ta jägarexamen när jag jobbade på Kolmårdens djurpark men läste bara teoridelen men skrev aldrig upp så nu har jag tagit tag i det igen. Så det är målet just nu, få följa med någon ut på jakt för att se och lära och sen göra klart jägarexamen innan nästa familjemedlem kommer i vår.

Synnerligen välkommen nu när du har vettiga rötter ;-)
Publicerat

Välkommen :) Hoppas du kommer trivas :)

Publicerat

Det är över hundra mil hit och dåligt med fågel. Har du Fb så gå in och sök på tjejkvällar skjutbanan hundklubben dundret så kommer du att hitta en hel hög med likasinnade som jagar med stående. Lycka till med examen!

Publicerat

Välkommen!

/Cris