Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

långsiktig planering av vapengarderob

Featured Replies

Publicerat

Att Millett Angle-Fuck och Leupold Kuk-R är skit håller jag med om, liksom att Warne har en konstruktion som ofta medför problem och att Spuhr ISMS är det bästa sen skivat bröd - men vad menar du skulle vara problemet med Burris?!?

-- Mats

De fasta är bra, men deras detachable håller inte måttet. Jag har ett par i en låda du kan få billigt.

• Svar 55
  • Visningar 6,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• "Kräva svar" är väl kanske inte rätt formulering. Förstår precis exakt vad Kalle menar. Själv har jag slutat att starta trådar just här på jaktsnack då det har tenderat att bli en viss "slicka röv men

• Skapat tråden 23:20 och förvånad över att du fått en kommentar efter lunch i dag? Du har inte lite krav på responsen du...... T

• Varför samma kolv till alla när dom har olika användningsområden? En kolv till allt blir inget bra. /Mike

Posted Images

Publicerat

Nu har jag iofs. aldrig använt de löstagbara, men va faan... Name a price.  :thumbsup:

-- Mats

Publicerat

Jaså, dom... Såna har jag redan i två olika höjder, tycker kanske inte att det är världens bästa lösning direkt. Hade det varit Zee Signature QD skulle jag ha provat. :-)

Det finns f.ö. kinakopior (?) av vanliga tacticoolen som funkar alldeles utmärkt, där det enda man offrar är den plana skruven/rekylstoppet. En hejdlöst bra deal för de $5 stycket som man får betala på DX - bara att klösa bort äckeltejpen och köra:

http://dx.com/p/aluminum-alloy-bracket-mount-with-hex-wrench-for-m16-gun-30mm-caliber-50516

-- Mats

Publicerat
  • Författare

Jag har funderat kring vad som skulle passa mig bäst som allroundvapen. Jag tänker plocka åt mig av era förslag och skaffa mig ett icke peta på vapen. Hur jag gör och vilken av låsen jag använder ska jag bestämma mig för. M55 och m65 är identiska i känsla så jag ska ha ett sådant att bruka.

Jag har valt min favviskaliber efter vad jag vill kunna göra och det kommer med stor sannolikhet bli en 260 pipa, kanske i kort låda, en 50-55cm pipa och gängad för dämp. Till densamma ska jag ha en S&B i jaktförstoring och en kolv med justerbart kindstöd typ htgn.

260n är den kaliber jag gillat mest av alla jag provat. Den är lättskjuten och med 1:8 så kan man använda 155or och det räcker.

SST, accubond, mega eller ttsx är bra kulor och jag trivs och kan kalibern.

Publicerat
  • Författare

Jag glömde skriva att... Äh, jag somnar hela tiden, jag tar det imorgon...