Publicerat Oktober 10, 201312 yr Årets älgjakt, den 14 oktober, live i tv4play.http://www.tv4play.se/program/%C3%A4lgjakten Jag har ingen aning om vart jakten är eller så, jag bara ramladeöver detta av en händelse.
Publicerat Oktober 10, 201312 yr Vem fan har tid/möjlighet att kolla tv då - då är man ju ute i skogen med (förhoppningsvis) ståndskallet rungande i öronen
Publicerat Oktober 11, 201312 yr Vem fan har tid/möjlighet att kolla tv då - då är man ju ute i skogen med (förhoppningsvis) ståndskallet rungande i öronen Det är väl bara att sätta tv:n på inspelning el. annars ser du det direkt i din Smartphone.
Publicerat Oktober 11, 201312 yr Författare ...annars ser du det direkt i din Smartphone. Hahaha, dubbeljakt. Sitta på pass och titta på livejakt.
Publicerat Oktober 11, 201312 yr Detta är en populär post. Passar ju säkert bra för många här för det verkar ju va rätt många som bedriver det mesta av sin jakt framför skärmen.
Publicerat Oktober 11, 201312 yr Författare Ouch. Men du har rätt - för mycket skärm och för lite natur. (För mig i alla fall)
Publicerat Oktober 11, 201312 yr Hahaha, dubbeljakt. Sitta på pass och titta på livejakt. Ja, det var så jag tänkte mig ungefär. Dom skulle behöva göra lite älgjakt från Norrbotten så att dom fick tarva någon km el. 2 innan plats för filmining.
Publicerat Oktober 11, 201312 yr Vårat jaktlag i norra Dalarna fick förfrågan om vi kunde tänkas ställa upp med en kameraman på pass och nån som ville ställa upp på intervju, det ville gubbarna inte.
Publicerat Oktober 11, 201312 yr Vårat jaktlag i norra Dalarna fick förfrågan om vi kunde tänkas ställa upp med en kameraman på pass och nån som ville ställa upp på intervju, det ville gubbarna inte. Det är ju förståeligt!