Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

min älgjaktsfilm. älgtjur skjuts på film

Featured Replies

Publicerat

var med och filmade när vi sköt den trafikskadade älgtjuren i jaktlaget !  :smile:  svårt att få rätt fokus men, tycker jag blev rätt nöjd ändå. vi hade ju egentligen tjurförbud denna dagen det är därför vi inte tar han redan från första början. sen såg vi ju att han var skadad så vi tog han. därför skottet tas från den vinkeln det gör så ni vet det  :wink:  hoppas ni gillar den // L 

Det blev spännande även vid datorn :yes: . Grattis till en lyckad filminspelning och ett bra jaktligt avslut :thumbsup:

Publicerat

Fin film Linus på Linjen! :smile:  :thumbsup:

Lyckligt slut! :thumbsup:

Publicerat

bra film men ett litet tips använd inte zoomen så mycket speciellt inte köra fram och tillbaka och inte så snabbt

tror vi har en ny fotograf ibland oss

Publicerat

Snyggt jobbat Linus, fortsätt filma och visa oss filmerna :biggrin: skoj att se och lyckligt slut.

Publicerat
  • Författare

tack allihopa !  :smile: killer_maus: tack för tipset ! blir lätt att man zoomar och så lite för mycket, helt ärligt så hade jag sån jaktpuls så jag knappt tänkte på vad jag gjorde  :woot:  :tongue:  tänkte bara på att få med det på film  :tongue:

Publicerat

tack allihopa !  :smile: killer_maus: tack för tipset ! blir lätt att man zoomar och så lite för mycket, helt ärligt så hade jag sån jaktpuls så jag knappt tänkte på vad jag gjorde  :woot:  :tongue:  tänkte bara på att få med det på film  :tongue:

ju mer du filmar ju bättre blir du och jaktpulsen kommer bli mindre varje gång du är med

Publicerat

Snyggt jobbat Linus, fortsätt filma och visa oss filmerna :biggrin: skoj att se och lyckligt slut.

Så får vi se hur en älg ser ut också.

Norrland är snart utan älg el. väldigt glest av dom. :sad: