Publicerat November 5, 201312 yr Vet inte vad som är fel med mig men det kvittar egentligen, jag känner ett behov av en dag på en Sporting bana eller i varje fall ett par timmars intensivt skytte. Är det någon som har koll på, är funkis på någon bana som kan tänkas vara öppen eller öppnas, jag är öppen för dealar eller förslag. En vän i nöd/Christian
Publicerat November 5, 201312 yr 24/11 är det Vintercupen på Sövdeborg JSK - 25duvors Compact Sporting, 150kr i startavgift. http://vintercup.svensktskytte.se/ Därefter: 5/1 Brösarp JSK 25/1 Hässleholm JSK 16/2 Helsingborgs JSK 1/3 Bokad, men ännu okänd 23/3 Trelleborgs JSK 6/4 Ystads JVF (Final) De flesta banorna har nog stängt men jag vet att det skjuts en del helger i Hässleholm, högst sporadiskt vad jag sett på FB. /M p.s Behövs ingen tävlingslicens, skyttekort - ska höra om min polare som är funktionär kan få loss någon dag från hunderiet, återkommer... Redigerad November 5, 201312 yr med Maichel
Publicerat November 5, 201312 yr Författare Sweet jag skall se om jag kan komma loss och även om jag kan ha bil som faktiskt rullar, idag är den så att säga "kass". /Christian
Publicerat November 5, 201312 yr Vet inte vad som är fel med mig men det kvittar egentligen, jag känner ett behov av en dag på en Sporting bana eller i varje fall ett par timmars intensivt skytte. Är det någon som har koll på, är funkis på någon bana som kan tänkas vara öppen eller öppnas, jag är öppen för dealar eller förslag. En vän i nöd/Christian Lille Chris det är inget fel på dej, ibland känns det bara rätt att komma ur garderoben och vara sig själv en stund
Publicerat November 6, 201312 yr Författare Linda läste detta igår och hade en del invändningar, inga som jag avser att vädra här men slutligen förlät hon dig och du är alltid välkommen på kaffe hemma hos oss. /Christian
Publicerat November 6, 201312 yr Linda läste detta igår och hade en del invändningar, inga som jag avser att vädra här men slutligen förlät hon dig och du är alltid välkommen på kaffe hemma hos oss. /Christian Det verkar vara en klok kvinna som förbarmat sig över dig Christian - sådana ska man vara rädd om, vi verkar ha haft lika stor tur både du och jag /Micke
Publicerat November 6, 201312 yr Författare M- så är det helt klart, med en ängels tålamod och omsorg är hon min bättre hälft. /Christian
Publicerat November 6, 201312 yr Linda läste detta igår och hade en del invändningar, inga som jag avser att vädra här men slutligen förlät hon dig och du är alltid välkommen på kaffe hemma hos oss. /Christian Själv klart va det vapengarderoben jag menade . Sicken fantasi ni har
Publicerat November 22, 201312 yr Författare M- skall du dit? Jag planerar faktiskt för att åka dit o försöka att skjuta två svängar, har en drös med stålplugg hemma som inte gör någon nytta där. Har ju inte så sjukt långt att åka, bara 6 mil så att jag har svårt att se varför jag inte skulle fara. /Christian
Publicerat November 22, 201312 yr M- skall du dit? Jag planerar faktiskt för att åka dit o försöka att skjuta två svängar, har en drös med stålplugg hemma som inte gör någon nytta där. Har ju inte så sjukt långt att åka, bara 6 mil så att jag har svårt att se varför jag inte skulle fara. /Christian Hade för avsikt att skjuta där på söndag men det har fallit grus i maskineriet. Hustrun släpper inte iväg mig för jag ska vara hemma-pappa
Publicerat November 22, 201312 yr Författare O där föll mitt grus också, mäklare är ett satans påfund, vi arbetar inte på lördagar men söndagar det går bra osv, (ja vi skall titta på hus, någon gård blir det tydligen inte, men man får inte allt här i livet, eller väldigt sällan i varje fall) Jag får sikta på att komma iväg till nästa tävling på cup-touren. /CHristian
Publicerat November 22, 201312 yr O där föll mitt grus också, mäklare är ett satans påfund, vi arbetar inte på lördagar men söndagar det går bra osv, (ja vi skall titta på hus, någon gård blir det tydligen inte, men man får inte allt här i livet, eller väldigt sällan i varje fall) Jag får sikta på att komma iväg till nästa tävling på cup-touren. /CHristian Inte kört förrän pappren är påritade. Håller tummarna för att du lyckas få henne på bättre tankar. Vi missade en fin gård häromveckan så är bara att jaga på
Publicerat November 22, 201312 yr Författare Tack mannen, ja vad kan det vara för fel med att kräva 40-50 h att ha som eget? Det känns som att det är något jag måste ha.. /Christian
Publicerat November 22, 201312 yr Tack mannen, ja vad kan det vara för fel med att kräva 40-50 h att ha som eget? Det känns som att det är något jag måste ha.. /Christian Där det finns en kilometer långt fält, lustigt nog avslutat av en av naturen tillverkad jordvall. Bortom den ingen granne. Därtill en sänka beklädd med grus tillräckligt långt från bebyggelse för att inte störa. En sänka som när en längtan att få bli beströdd med orange mosaik. Det är du värd, tycker jag!
Publicerat Januari 2, 201412 yr Författare Detta är en populär post. Vintern suger, ingen snö, gässen frodas som om de vore råttor snarare än fåglar, att finna en gård som passar är svårare än att hitta en passande kostym, men nu jävlars tänker jag skjuta compact Sporting på söndag, så det så. Eders förflugna hagelspottare/Christian
Publicerat Januari 5, 201412 yr Författare Detta är en populär post. Sköt två rundor compact sporting idag på den vackra banan i Brösarp, 17 o 18 tappade en del på en svår teal duva i övrigt var det ganska snälla duvor, rabbiten missade jag enbart en gång. Trevligt som tusan i en lätt blöta. De blåa gamebore ie jaguar gruppens 28 grams 7:or sotade löjligt mycket men kändes jämna o tog duvorna fint. Christian
Publicerat Januari 5, 201412 yr Bra jobbat Christian! Någon som vet om det går några tävlingar i Västergötland? Sent from my GT-I8190N using Tapatalk
Publicerat Januari 6, 201412 yr Författare Bra jobbat Christian! Någon som vet om det går några tävlingar i Västergötland? Sent from my GT-I8190N using Tapatalk Ledsen ingen aning, nästa tävling den 25 i Hässlehåla, planerar att åka. Christian
Publicerat Januari 18, 201412 yr Tävlingen i Hässleholm är inställd... Skickat från min Sony Xperia Acro S via Tapatalk 2
Publicerat Januari 19, 201412 yr Ledsen ingen aning, nästa tävling den 25 i Hässlehåla, planerar att åka. Christian EYY! ÖVERTRAMP
Publicerat Januari 19, 201412 yr Vet ej men det står på inbjudan... Tråkigt, hade gärna åkt dit... Mörrum är ju ett alternativ... Skickat från min Sony Xperia Acro S via Tapatalk 2
Publicerat Januari 19, 201412 yr http://www3.idrottonline.se/HassleholmsortJSK-Sportskytte/ Skickat från min Sony Xperia Acro S via Tapatalk 2
Publicerat Januari 20, 201412 yr Författare Det är ju skit med att man ställt Hässleholms tävlingen, förresten kom jag på en fin 11 plats i Brösarp, med två duvor till hade jag varit med o kämpat om placeringar. Nåja nog skämtat om det. /Christian