Publicerat November 6, 201312 yr Var finns liknande monopod att köpa? skall monteras på en grs stock och måste vara ställbar och gå att ta bort!
Publicerat November 6, 201312 yr Författare jag snackade med dom idag men dom kunde bara hjälpa mig om jag köpte en ny stock!
Publicerat November 6, 201312 yr jag snackade med dom idag men dom kunde bara hjälpa mig om jag köpte en ny stock! Finge du inte köpa en lös ifrån dom ?
Publicerat November 6, 201312 yr Den som sitter på GRS Long Range är inte löstagbar. Jag har provat Den är integrerad med bakkappans infästning. Blev skitsne när jag insåg att man inte kunde ta bort eländet.
Publicerat November 6, 201312 yr Författare Kan vi byta eller funkar inte det? Räcker det med att byta den delen eller är det hela kolven?
Publicerat November 6, 201312 yr rearbag.jpg Var finns liknande monopod att köpa? skall monteras på en grs stock och måste vara ställbar och gå att ta bort! vad menar du med ställbar ? att den ska kunna vikas fram ? (bortsett från höjd)
Publicerat November 6, 201312 yr m8 bult!!! en helgängad M8 vagnsbult i så fall så den kan glida lite
Publicerat November 6, 201312 yr Författare vad menar du med ställbar ? att den ska kunna vikas fram ? (bortsett från höjd) Nej enbart skruvas upp o ner och kunnas tas bort(skruvas bort(!
Publicerat November 6, 201312 yr Författare en helgängad M8 vagnsbult i så fall så den kan glida lite Den ska inte glida, så en vagnsbult med gummi!
Publicerat November 7, 201312 yr Den ska inte glida, så en vagnsbult med gummi!Du ska alltså ta bort den när du skjuter?/Peter
Publicerat November 7, 201312 yr Författare Du ska alltså ta bort den när du skjuter? /Peter Den ska sitta på vid skytte inte på jakt
Publicerat November 7, 201312 yr Ok...tänkte väl mest på att man för att inte påverka precisionen negativt gärna vill att vapnet ska kunna rekylera (=glida) likformigt bakåt vid varje skott som t ex med en rearbag. Med en dylik pinne är det ju omöjligt att få samma rörelse i vapnet från skott till skott då underlaget kommer att styra hur vapnet pekar under skottet.
Publicerat November 7, 201312 yr Författare Ok, då förstår jag! Men detta glid har du ju med gummiknoppen med dock inte samma vid målskyttet som liggande beroende på som du sa underlaget. Det kanske blir bbäst med rearbag ändå, tänkte bara att en ställbar funkar på fler sätt!
Publicerat November 7, 201312 yr Ok, då förstår jag! Men detta glid har du ju med filmmusiken med dock inte samma vid målskyttet som liggande beroende på som du sa underlaget. Det kanske blir bestred renarna ändå, tänkte bara att en ställena funkar på fler sätt! OT men fan vad jag skrattar!Smartphone autocorrect är ju bara för roligt /Peter
Publicerat November 7, 201312 yr Kan vi byta eller funkar inte det? Räcker det med att byta den delen eller är det hela kolven? Det finns lösa monopods att köpa. Mad Mike har provat några vet jag.
Publicerat November 7, 201312 yr Författare OT men fan vad jag skrattar! Smartphone autocorrect är ju bara för roligt /Peter Ja j-ar vad flummigt det blev!
Publicerat November 7, 201312 yr Författare Det finns lösa monopods att köpa. Mad Mike har provat några vet jag. Då avvaktar jag lite tips från Micke galning
Publicerat November 7, 201312 yr Tex http://www.ctkprecision.com/review_011_riflemonopodreview.aspx Eller accushot monopod är en liknande
Publicerat November 7, 201312 yr Jag har två accushot jag inte använder, en låg och en mellanhög. Säg till om du vill handla (jag kan byta mot ett kikarsikte av hög kvalitet, du brukar ju ha ett par över ;-)
Publicerat November 7, 201312 yr Författare Jag har två accushot jag inte använder, en låg och en mellanhög. Säg till om du vill handla (jag kan byta mot ett kikarsikte av hög kvalitet, du brukar ju ha ett par över ;-)Just nu har jag bara ett Leopold 90 2-7x32 över,,,,,, Hur fäster man dessa på bössan? Hur lågt är det lägsta du vill bli av med?