Publicerat November 9, 201312 yr Bokstaven K x3. Koja kaffe och kamin KKKP.. Koja Kaffe Kamin Petflaska att pissa i
Publicerat November 10, 201312 yr KKKP.. Koja Kaffe Kamin Petflaska att pissa i Har faktiskt en ketchupflaska
Publicerat November 10, 201312 yr Varför? kulan lär klara regnet, men inte så kul att ta ur mm! Var det sistnämnda som avgjorde
Publicerat November 10, 201312 yr mm, undrar vad mm är Nu har vinden blåst fel i två veckor och grisarna är bakom stallet om jag INTE är där, idag vänder vinden, men då vi jagade älg idag så körde vi iväg suggan med två kultingar en 5-6 km, två av kultingarna var inte med över vägen i slutet! Tror ni suggan kommer tillbaks redan inatt och letar upp de saknade? Jag gissar på att de väger 30-35kg! om inte tror ni kultingarna kommer till mig utan morsan? Jaja det blir spekulationer men vad tror ni?
Publicerat November 10, 201312 yr Ja, jo, kanske jag går o sover i tornet då om ni tror att det är bra chans