Publicerat November 12, 201312 yr Författare Tack Maxb och Isjonsson! Roligt att höra att jag kunde ge er en stunds trevlig läsning
Publicerat November 12, 201312 yr Grattis till både hjort och trevlig berättelse....kändes som man var med
Publicerat November 12, 201312 yr Författare Grattis till både hjort och trevlig berättelse....kändes som man var med Tack! Med så mycket kärlek i bössan är det svårt att misslyckas
Publicerat November 12, 201312 yr Trevligt och grattis! som påpekat bra författat ..frilans jakttidning nästa ?
Publicerat November 12, 201312 yr Författare Trevligt och grattis! som påpekat bra författat ..frilans jakttidning nästa ? Tack så hemskt mycket! Det är absolut något som låter intressant, kan bli en trevlig syssla att ägna sig åt!
Publicerat November 12, 201312 yr Jag måste också instämma i hyllningskören, väldigt trevlig läsning och grattis! Längtar efter mitt eget första fällda vilt ännu mer efter den berättelsen. telefonskrivet
Publicerat November 22, 201312 yr Grattis !! och en grym åter berättelse !! Den borde du skicka till nån tidning .. Men slaktvikt 150 och levande vikt 300 ? Jag har skjutit älg i norrland med slakt vikt runt och över 400 har dem en levande på 800 också ? Jag har hört 2/3 är slaktvikt.. men det är ju grymt ändå med 225 kg !!
Publicerat November 22, 201312 yr Författare Grattis !! och en grym åter berättelse !! Den borde du skicka till nån tidning .. Men slaktvikt 150 och levande vikt 300 ? Jag har skjutit älg i norrland med slakt vikt runt och över 400 har dem en levande på 800 också ? Jag har hört 2/3 är slaktvikt.. men det är ju grymt ändå med 225 kg !! Tack så mycket! Man brukar räkna på att slaktvikten motsvarar 44% av levandevikten, så han vägde ungefär 300 kg! Älgarna i norr är stora vettu
Publicerat Januari 3, 201412 yr Författare Fick hjorten vägd innan den vart monterad, trofévikt på 7 kg! Räknar med att den torkar något så nettovikten blir ca 6,5 kg, blev förvånad att den var så tung! Sent from my GT-I8190N using Tapatalk