Publicerat November 16, 201312 yr Hallå. Ikväll ska jag steka ett par köttbitar av vildsvin tänkte jag. Ska de vara genomstekta eller kan de vara lätt rosa ? Aldrig tillagat vildsvin förutom som julskinka och vildsvinsskav. Mvh / Johannes
Publicerat November 16, 201312 yr Hur väl litar du på trikinundersökningen? Jag gillar rosa. Men vill nog ha genomvärmt på vildsvin! Skickas från min iPad via Tapatalk
Publicerat November 16, 201312 yr Inte funderat i de banorna, "hur väl litar du på trikinundersökningen". Visst fasen kan man det, eller? Sent from my HTC One using Tapatalk
Publicerat November 16, 201312 yr Författare Jo visst ska man väl lita på testerna, men ändå blir jag inte förvånad om det kommer en rapport att något är fel. Nåväl, stekte köttet till genomstekt. Blev gott Mvh / Johannes
Publicerat November 17, 201312 yr Tja, det är ju väldigt liten risk att det blir fel. Det är rent av osannolikt! Framförallt för oss som minns Tages monolog... Skickas från min iPad via Tapatalk
Publicerat November 17, 201312 yr Haha, då är jag med på banan. Tolkade det först som om du var skeptiskt. Tillräckligt gammal för att känna till/hört monologen!! Sent from my HTC One using Tapatalk