Publicerat December 29, 201312 yr Detta är en populär post. Gårdagen var hittills min olyckligaste dag i livet. Min älskade Prada gick vidare efter att hon fått stora invärtes skador ifrån ett vildsvin, Vi lyckades återuppliva dig 4 gånger innan jag tog beslutet att det inte skulle bli ett 5:e. Din blick du gav mig i bilen när du var påväg bort ifrån mig första gången har etsats sig fast på min näthinna. När du låg i min famn när du somnade in kände jag en tomhet som kommer bli svårt att fylla. Du var den hund som få får uppleva, den hund som alla drömmer om att nångång få, jag fick dig och fick uppleva. Tack RIP
Publicerat December 29, 201312 yr Oerhört tragiskt, kan inte forumulera mig bättre än så. Jag och några till vet vad du har förlorat, inte bara hunden och dess kvalitéer utan också en personlighet värdig en bästa 2 bent vän. Även om det måste varit tragiskt och traumatiskt är det ändå så som du beskriver det man ändå vill ta farväl, inte hitta en en hund drunknad, mosad av en lastbil eller dräpt av en varg. Riskerna är stora, speciellt för hundarna som verkligen, och då menar jag verkligen vågar fronta fullväxta grisar. Lita på att hon jagar vidare någonstans. /Magnus med familj.
Publicerat December 29, 201312 yr Jobbigt att läsa...............lider med dig!!!!! Beklagar sorgen och förlusten av en kamrat!
Publicerat December 29, 201312 yr Beklagar Bra hundar dör alltid för tidigt, men Prada verkar haft ett bra liv med dig!
Publicerat December 29, 201312 yr Fy fan va vidrigt tråkigt Att man tvingas ta bort gamla hundar är skitjobbigt men ändå något som man är inställd på. Att förlora en hund i förtid som du råkat ut för.. fy fan...fy fan..
Publicerat December 29, 201312 yr Du gjorde vad du kunde men tvingades till ett beslut. Beklagar sorgen.
Publicerat December 29, 201312 yr Bläh. Jag försöker komma på något som muntrar upp dig. men det går dåligt... Lider med dig. Köp en ny valp så fort som möjligt.
Publicerat December 29, 201312 yr Fy FAN vad tråkigt! Jag lider med dig. På sikt kanske du ändå kan finna tröst i känslan att ni gjorde allt ni kunde och att du fick hålla om din vän när hon drog sitt sista andetag.
Publicerat December 30, 201312 yr Oerhört sorgligt. Finns väl inte mycket till ord egentligen. Men jag är övertygad om att hon nu jagar för fullt i de sälla markerna där ingen varg finns och där alltid såtarna är fulla med vilt.
Publicerat December 30, 201312 yr Skönt för Prada att somna in i din famn. Där, är det verkligen som hemma.. Beklagar det djupaste er förlust
Publicerat December 30, 201312 yr fy-fn beklagar och tårarna rann när jag läste ditt inlägg! Sköt om dig!
Publicerat December 30, 201312 yr Beklagar matte otroligt tråkigt för en så bra hund ska gå bort så tidigt :/
Publicerat December 31, 201312 yr Beklagar sorgen.Är hemskt sorgligt när en familjemedlem försvinner. Ändå en liten tröst att du fick vara med henne så bon inte var ensam när hon försvann. /Fredrik