Publicerat Januari 18, 201412 yr Författare Varför syns inte all min text? Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Januari 18, 201412 yr Författare Haha tack men jag hade ju just knapat ihop ett brev men var ju bara första meningen som kom med. Varför?
Publicerat Januari 18, 201412 yr håller samma linje som döds musen....vi skyller på denna där tappade saken
Publicerat Januari 18, 201412 yr Författare Jag testar igen! Får skriva kort bor lite nordväst om Jönköping. Har en finskstövartik och väntar med iver på min strävhåriga Vorsteh som kommer till Sverige i slutet av feb. Jag jobbar som grävmaskinist.
Publicerat Januari 18, 201412 yr Författare Det är grejer det :-) mobilkran fräsigt Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Januari 18, 201412 yr Hej & välkommen hit! Är själv f. d Huskvarnabo som har emigrerat till Kalix, Norrbotten.
Publicerat Januari 18, 201412 yr Välkommen! Vad kul med ett skägg, har två. Får se om vi ses irl i vorstehsammanhang, bor väster om Jönnet:-)
Publicerat Januari 18, 201412 yr Välkommen! Grävskopa!! hmm, när det finns lastbilar...............jaja du du kör ju inte mobilkran iaf
Publicerat Januari 19, 201412 yr Välkommen, trevligt med fler damer på forat, det kan bli lite grabbigt här ;-) Skickat från en onödigt stor telefon, levererad av Televerket.
Publicerat Januari 19, 201412 yr Välkommen! Grävskopa!! hmm, när det finns lastbilar...............jaja du du kör ju inte mobilkran iaf nu tycker jag att du var taskig......
Publicerat Januari 19, 201412 yr Författare Tack alla för trevligt välkomnande :-) Sent from my iPhone using Tapatalk