Publicerat Januari 24, 201412 yr Jag vill också lära mig om biodling. Men jag håller på med så mycket att jag inte ser att jag varken har tid eller råd. Honung använder jag i alla fall nästan dagligen. Mvh / Johannes
Publicerat Januari 24, 201412 yr Jag vill också lära mig om biodling. Men jag håller på med så mycket att jag inte ser att jag varken har tid eller råd. Honung använder jag i alla fall nästan dagligen. Mvh / Johannes Det kan vara gott att spara lite i "det ska jag göra i framtiden"
Publicerat Januari 24, 201412 yr Det kan vara gott att spara lite i "det ska jag göra i framtiden" Jag tänker aldrig in i framtiden - shit man kanske inte lever då. Gäller att göra saker här och nu.. Mvh / Johannes
Publicerat Januari 24, 201412 yr Jag tänker aldrig in i framtiden - shit man kanske inte lever då. Gäller att göra saker här och nu.. Mvh / Johannes Det är skönt att vi är så olika. Själv vill jag ha något att se fram emot i horizonten. Smida planer och invänta startdagen . Liemannen är ingen som står framför mig och påkallar uppmärksamhet. Går man så går man... Det jag har hunnit med, det har jag hunnit med...