Publicerat Februari 25, 201412 yr F*n Kaliber tog du rubbet men han har 3500st WorldCup kvar sedan är det slut!(fick svar precis på mailen) /J
Publicerat Februari 25, 201412 yr Han köpte nog en del av konkurs lagret med då firman som konkade låg i Älmhult där han ligger!!
Publicerat Februari 25, 201412 yr Författare F*n Kaliber tog du rubbet men han har 3500st WorldCup kvar sedan är det slut!(fick svar precis på mailen) /J Jupp. Tänkte prova worldcup med men det blir en senare fråga. Några 3500st behöver jag iaf inte... Stod 7,5or vet dock inte hur de mäts, uk eller us men det ger sig. Kul att prova iaf.
Publicerat Februari 25, 201412 yr World Cup tror jag stenhårt på.. Sköt lääänge med Rios 28 gr laddade blytrap och det fungerade grymt bra, köpte ett antal tusen. Sagas motsvarighet tror jag är snäppet vassare, lär gå lite fortare tror jag.
Publicerat Februari 25, 201412 yr Författare Tack Christian! Nåväl de finns 3500st worldcup kvar i Älmhult, bara att plocka för den som kan.
Publicerat Februari 25, 201412 yr Författare En uk 6,5 är väl 2,5mm . Vad motsvarar det i us? Finns det översättningstabeller?
Publicerat Februari 26, 201412 yr En uk 6,5 är väl 2,5mm . Vad motsvarar det i us? Finns det översättningstabeller? Japp, jag har lagt upp storlekarna på shotguns.se Bara så du vet finns det tre standarder numera: US(mm), US(tum), UK(som bygger antalet hagel du får ur ett ounce)....... Därutöver finns det ett knappt hundratal lokala storlekssystem som numera (tack gode gud för det) är obsoleta. Allt hade blivit bättre om vi gick över till UK - då hade man visst hur mycket hagel man kan förvänta sig i varje kladdvikt liten snabbt och enkelt. /T