Publicerat Maj 27, 201411 yr Men hörru Rikard, jag har aldrig sett dig tala illa om nån plugg alls. Allt tycks vara fan så bra i din värld. ;)
Publicerat Maj 27, 201411 yr Ok då.. Gyttorp suger getpung Inte så förtjust eller övertygad om Eleys fördelar.. När jag tänker efter.. kan nog fördra det mesta
Publicerat Maj 27, 201411 yr 28g 7or båda två stål. Skillnaden är hårfin. Rappare/snärtigare rekyl i Saga. Ok! Det är mina fördomar som jag luftar här bara men.. Saga är ju italienskt/spanskt whatever budgetplugg med lite högre hastighet än Rio. Jag gillar dem, de fungerar väldigt bra för mej och har rätt pris oftast Engelsmännen har en djupare tradition av hageljakt och har rimligen kommit lite längre i utvecklingen av plugg så jag förmodar att börjar man skåda navelludd och jämför dem tvärnoga så är jag rätt övertygad av att Gamebore går segrande ur den jämförelsen. Men.. som sagt, därmed inte sagt att Saga är dåliga utan tvärt om, det krävs något förjävla bra för att runda Gamebore helt enkelt. I morgon ska jag lufta Browningen igen, då blir det Rio us 5 i överpipan och Gamebore Whitegold blytrap i underpipan.. biter fiiint på trut
Publicerat Maj 27, 201411 yr Inte en susning, kanske skjutit 5 st NSI totalt.. eller jo, sköt något som hette Beccacia (?) 36 gr us 4 på gäss i Skåne.. kändes rätt ok verkade bra. Men jag har för lite erfarenhet, de verkar bara säljas norrut i landet. Lindroth hade slika med sig ned när han var här i våras och jagade..
Publicerat Maj 27, 201411 yr Nope, inte Västerås. Gyttorp eller inget. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Publicerat Maj 27, 201411 yr Saga Elit sporting är XXL´s hagelpatroner, va? Har för mig att det står en hel låda sådana i vapenskåpet, jag köpte två lådor förra året. Dom funkade rätt ok i min gamla Suhl sida-sida.
Publicerat Maj 27, 201411 yr Köpte ett par lådor Gyttorp Thunder Steel 6or och 7or, verkar klart godkända. Helt annat än Steel max sport. Har bara testat White Gold i 24g, men gillar den helt klart. Kört lite Hull förra året, är bra drag i dem.........men mer och rappare rekyl.