Publicerat September 24, 200619 yr Jag kastar in lite jakt bilder, då ni andra verkar ha glömt kameran hemma.
Publicerat September 25, 200619 yr Jag kastar in lite jakt bilder, då ni andra verkar ha glömt kameran hemma. Kolla in Bretontråden så finn det en del bilder Alltid kul me bilder. Mer av den varan :P
Publicerat Oktober 8, 200619 yr Kastar väl in några bilder från min resa till kisa ifjol, snart bär det iväg igen
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Är det en Smålandsstövare som är med på bilden ??? Har en sån själv H Janne
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Är det en Smålandsstövare som är med på bilden ???Har en sån själv H Janne Har faktiskt ingen aning, kommer inte ihåg vad ägaren sa att det var för ras
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Har faktiskt ingen aning, kommer inte ihåg vad ägaren sa att det var för ras Nog för att det ser ut som en smålänning. Jag hade en f. d. granne som hade en kull för ett antal år sedan efter en smålänning.
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Har faktiskt ingen aning, kommer inte ihåg vad ägaren sa att det var för ras Jagade ni räv med den hunden ???
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Jagade ni räv med den hunden ??? Inte det, vi jaga svin och rådjur med hunden
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Inte det, vi jaga svin och rådjur med hunden Det ser ut att vara en smålandsstövare
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Det ser ut att vara en smålandsstövare Det är mkt möjligt, killen som hade den hunden hade ca10 till
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Eller har jag fått fel på ögonen? Jag är 99% säker på att det är en tyskterrier.
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Eller har jag fått fel på ögonen? Jag är 99% säker på att det är en tyskterrier.Jag håller också på tysk ...men så har jag ju ögoninflamation nu.
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Av storleken att dömma så verkar det vara en TJT, inte helt rastypiskt tecknad runt huvet, smäckrare än en smålandsstövare dessutom.
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Fortfarande tror jag på TJT. Bild 1. Ung TJT tik. Bild 2. Kopov. Bild 3. Smålandstövare.
Publicerat Oktober 9, 200619 yr hunden på bilden var mkt. liten (som kanske syns) har för mig att det inte var någon valp iallafall
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Svårt att se på bilden. Jag har jagat med tre olika smålansstövare och 1:a gången jag såg de vid 1: ögonkstat trodde jag det var tyskar. Kan vara väldigt lika.Dock tror jag att i detta fallet....En Tysk! :
Publicerat Oktober 11, 200619 yr det är en tysk för jag känner nog ägaren för jag känner igen hunden var var ni och jagade