Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mitt i naturen

Featured Replies

Publicerat

Brukar inte titta så ofta på mitt i naturen men gör det t.ex. just nu och det är oftast fokus på fåglar och att beskåda dessa. Man tittar t.ex med kamera i olika fågelholkar och fotot från olika fågelbord. Inget fel i det då dessa tillhör vår svenska fauna och det är många väldigt fina bilder men jag vill se mer bilder och filmer på däggdjur. Är det bara jag som råkar missa dessa bilder på större däggdjur eller är alla program med fokus på fåglar?

Om det är som jag upplever skulle jag vilja uppmana jägare att fundera på en manifestation genom att bomba in bilder och filmer på större däggdjur under en vecka till redaktionen för mitt i naturen för att se om det bara är brist på material eller om de är så enögda.

Publicerat

Det är väl vår nu o fåglarna bygger bon o lägger ägg framöver.

Det brukar var rätt bra blandat o sedan tittarnas filmer brukar ju vara bra o blandad konfekt på flygfän o fyrbenta.

Jag ser inte heller varje avsnitt numera som jag gjorde förr o då var det en bra blandning på olika sotets djur o fåglar.

Publicerat
  • Författare

Sant att fåglarna är ett tydligt vårtecken. Tyckte bara det var lite väl mycket fokus på det. Kanske bara jag som haft lite (o)tur att det varit väligt mycket fågelfokus just de gånger jag tittat... i kombination med lite dåliga erfarenheter med jakthatande fågelskådare.

Publicerat

Ser inte så ofta på detta program längre, inte för att jag inte gillar det. Sysslar väl med annat när det visas. Angående jakthatande fågelskådare, en kompis till mig (jägare). Har en polare som är fågelskådare, han va inte alls förtjust i jakt. Vi skulle jaga morkulla, då man fick jaga dom i juni, fågelskådaren ville följa med och titta. Vi hade väl skjutit 3 morkullor, då min kompis hör det karakteristika ljudet. Vänder sig om och skjuter, ned dimper en nattskärra. Vilket jävla liv det blev.

Publicerat

Sant att fåglarna är ett tydligt vårtecken. Tyckte bara det var lite väl mycket fokus på det. Kanske bara jag som haft lite (o)tur att det varit väligt mycket fågelfokus just de gånger jag tittat... i kombination med lite dåliga erfarenheter med jakthatande fågelskådare.

Ja visst är dom det! Tittarnas filmer brukar jag gilla bäst i programmet. 

Ser inte så ofta på detta program längre, inte för att jag inte gillar det. Sysslar väl med annat när det visas. Angående jakthatande fågelskådare, en kompis till mig (jägare). Har en polare som är fågelskådare, han va inte alls förtjust i jakt. Vi skulle jaga morkulla, då man fick jaga dom i juni, fågelskådaren ville följa med och titta. Vi hade väl skjutit 3 morkullor, då min kompis hör det karakteristika ljudet. Vänder sig om och skjuter, ned dimper en nattskärra. Vilket jävla liv det blev.

Nej, det gör inte jag heller mer än någon gång då o då.

Hoppsan! Det kan jag tänka mig.

Publicerat

Det är mest fåglar myrer insekter och skit det kan vara nån intressant tittar film ibland!

Publicerat

Varför inte maila och komma med lite önskemål och konstruktiv kritik. Jag vet inte hur det är med tv men många tidningar får knappt några reaktioner alls med undantag för något "fan vakass ni är..." Det är inte lätt att veta vad man ska visa om man inte vet vad tittarna gillar

//Mekus

Publicerat

Det var bättre med M. Amtenäs vid spakarna. Visst,fåglar är intressant, men detta eviga ältandet om väder och väder och väder och däremellan lite blåst. :sad: Tittarfilmerna är det som höjer programmet ett snäpp.  

Publicerat

Håller med Mitt i Naturen var bättre förr. Nu ser ja det kanske någon gång om jag zappat in kanelen. Ett program man saknar är Naturrutan som gick på 80 talet. Nåon fler som kommer ihåg detta programserie?

Publicerat

Håller med Mitt i Naturen var bättre förr. Nu ser ja det kanske någon gång om jag zappat in kanelen. Ett program man saknar är Naturrutan som gick på 80 talet. Nåon fler som kommer ihåg detta programserie?

Oh,ja! Naturrutan kommer jag ihåg( tack vare din påminnelse :thumbsup: ). Att man glömt bort det fina programmet. :blush:  

Även "Korsnäsgården" brukade jag titta på. :yes:

Publicerat

Oh,ja! Naturrutan kommer jag ihåg( tack vare din påminnelse :thumbsup: ). Att man glömt bort det fina programmet. :blush:  

Även "Korsnäsgården" brukade jag titta på. :yes:

Är du så gammal så att du kommer ihåg korsnärsgården o alla gamla gubbar??? :tongue:

Publicerat

Ja,då Jonsson.Jag kommer ihåg alla "gamla gubbar", så du kan stoppa in tungan igen ;):biggrin:

:laugh:  :whistling:

Publicerat

De kan väl visa när varg och björn river älg så får rovdjurskramarna och svenska folket se nått annat en naturromantiska gosigullgull bilder för en gång skull.

• 2 years later...
Publicerat

Borde få tittarkritik för mycket det programmet!

Om de inte har varit partiska under senare år så vet jag inte hur de format sina avsnitt..

Om Magdalena ska hålla i programmet så kanske man skulle kunna titta på det igen men jag hoppas verkligen hon säger stopp när de begär för mycket avståndstagande.

Annars hamnar det i bojkottfacket direkt.

Publicerat

Ja visst borde det få det!