Publicerat September 26, 200619 yr Fina bilder!Kan ni inte skicka lite svin till oss i norr Det tycker jag också. ;D I värsta fall får Vi hyra en djurtransportbil och fånga svin och få dom transporterade upp hit. ;D
Publicerat September 26, 200619 yr Det tycker jag också. ;D I värsta fall får Vi hyra en djurtransportbil och fånga svin och få dom transporterade upp hit. ;D jag klara mig bra utan svin som bökar sönder markerna..men de kan finnas kvar söder ut så kan man fara dit och jaga ;D
Publicerat September 26, 200619 yr jag klara mig bra utan svin som bökar sönder markerna..men de kan finnas kvar söder ut så kan man fara dit och jaga ;D Man får ju gratis markberedning i a f efter svinen.
Publicerat September 27, 200619 yr Trevliga bilder! Vilken typ av kamera är det du använder? Funderar på att inhandla en...
Publicerat September 28, 200619 yr Författare vet inte vad den heter. finnes på www.skanejakt.se kostar 1700kr svart. jätte bra batteri tid har haft den igång 2veckor som längst.sen har jag 2 minnes kort på 256mb som jag byter mellan. kan rekomendera kameran det är roligt att kolla bildena när de har varit där.
Publicerat September 28, 200619 yr Skånejakt va det ja!!! Ska genast kika in på deras hemsida. Tack för tipset!!!
Publicerat September 28, 200619 yr Vad tros om en http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...A%3AIT&rd=1 Om du kan vänta... /Jrz
Publicerat September 28, 200619 yr Vad tros om en http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...A%3AIT&rd=1Om du kan vänta... /Jrz Ser bra ut!!! Har aldrig handlat på E-bay...funkar det bra eller?
Publicerat September 29, 200619 yr Tjenna! jag har handlat en hel del, oftast så skickar jag det till ngn kollega som bor där, sen när ngn reser till sverige så tar dom den i resväskan (så slipper man frakt mm). Det stog i din profil att du bor i Nygård? Själv så jobbar jag på Hisingen så det borde inte vara några prob. Funderar på att köpa en själv om du skall "hänga" på /Jrz
Publicerat September 29, 200619 yr Författare den första kameran jag köpte funkade dåligt. batteri tiden sög och den tog inte kort osv. Ringde skånejakt och klagade fick den utbytt direkt inga problem. Tänk på att dessa grejerna är tillverkade i kina.... Se till att det finnes garanti annars har ni kastat de pengarna i sjön. Trident
Publicerat September 29, 200619 yr Tjenna!jag har handlat en hel del, oftast så skickar jag det till ngn kollega som bor där, sen när ngn reser till sverige så tar dom den i resväskan (så slipper man frakt mm). Det stog i din profil att du bor i Nygård? Själv så jobbar jag på Hisingen så det borde inte vara några prob. Funderar på att köpa en själv om du skall "hänga" på /Jrz Se där ja, jag jobbar i Gamlestaden... Får nog tyvärr hålla mig lite lugn ett tag med inköpandet av kamera. Ska just till att köpa mig en Merkel KR1 premiun med extra pipa och optik, så då blir man väl ca 50 000:- fattigare. Men så fort det stora hålet i plånboken är reparerat så är jag på! Jagar du i Göteborgstrakten?
Publicerat September 29, 200619 yr Helt ok. Tja nästan. Bor i Onsala och jagar i Vallda/Bröndome. Har inte så jätte stora marker men har börjat få gris dit äntligen (har hållt på att åtla i 8 mån nu) så nu gäller det att fortsätta med åtlingen. Jagar du i närheten där du bor? /Jrz
Publicerat Januari 4, 200719 yr Har föresten glömt att sätta ut en bild på några vildsvin som vi såg i somras,
Publicerat Januari 7, 200719 yr jrz, vilka jagar du med i osala av ren nyfikenhet.. har varit där nere och jagat några gånger i "vinter" nere vid havet på naturesarvatet i gottskär? jagar du i närheten?
Publicerat Januari 7, 200719 yr Har föresten glömt att sätta ut en bild på några vildsvin som vi såg i somras, Varför tänker jag "tripp trapp trull" när jag ser denna bild.. Grattis till mycket fin bild
Publicerat Januari 8, 200719 yr jrz, vilka jagar du med i osala av ren nyfikenhet.. har varit där nere och jagat några gånger i "vinter" nere vid havet på naturesarvatet i gottskär? jagar du i närheten? Tjenis. Jag jagar i Bröndome, Mer åt vallda hållet. Ql å höra att du varit i Onsala å jagat. Blev det något?? /Jrz
Publicerat Juni 1, 200718 yr Författare Har ni några gissningar på om detta är galt eller sugga? trident1452
Publicerat Juni 1, 200718 yr Författare lite mer bilder från en annan ny åtel. Där jag ska sitta i morgon lördag 2/6.