Publicerat Maj 8, 201411 yr Mina tankar är Ebony eller Extra, har ni fler förslag? eu är inte aktuellt!
Publicerat Maj 8, 201411 yr http://blandrashundar.ifokus.se/articles/4d714d8eb9cb462244060c30-tiknamn-fran-a-till-o
Publicerat Maj 8, 201411 yr Författare TACK men det kom inte fram så mycket, evita men det heter en av hästarna enya möjligtvis, men extra tror jag mer o mer på!
Publicerat Maj 8, 201411 yr TACK men det kom inte fram så mycket, evita men det heter en av hästarna enya möjligtvis, men extra tror jag mer o mer på! Elvira.
Publicerat Maj 8, 201411 yr Ebola, Extra, Etsa, Ejakulera(Ingen kommer någonsin glömma det sistnämnda namnet om du döper henne till det
Publicerat Maj 8, 201411 yr Författare Ebola, Extra, Etsa, Ejakulera(Ingen kommer någonsin glömma det sistnämnda namnet om du döper henne till det ropar du in henne då? för h-te EJAKULERA här/nu! ebola låter lite sjukt!
Publicerat Maj 8, 201411 yr ropar du in henne då? för h-te EJAKULERA här/nu! ebola låter lite sjukt! Jag ropar inte in henne men har du grannar inom hörbart avstånd vill jag gärna prata med dem när du haft hunden i typ ett halvår :-D
Publicerat Maj 8, 201411 yr Ha,ha! Kom o tänka på en sak jobbarkompisen berättade. Var en gubbe i Värmland som hade en katt som hette fitt-nils. Stod o ropade på trappen på bred värmländska "fett-Nils,kom in!" Ella,Ebba,enya,ska klura lite till... /Lars.
Publicerat Maj 8, 201411 yr Eka,Eulalia,Erosa,Era,Ester,ewy,Edit,elda,eira,Emmy,Ellen,edla,Eivor,Elise,Elma,Elna, Emelie,Erna,Eva,edela,Eleonora,Elin. Fler? /Lars
Publicerat Maj 9, 201411 yr Detta är en populär post. Vilket namn man väljer brukar inte ha någon betydelse. De brukar ändå heta skithund eller hunnjävel efter några veckor...
Publicerat Maj 9, 201411 yr Författare Vilket namn man väljer brukar inte ha någon betydelse. De brukar ändå heta skithund eller hunnjävel efter några veckor... de börjar ju inte på E