Publicerat Maj 14, 201412 yr Vid en liten skyttesamankomst på Skurebo gård, råkade jag lägga mig mellan två sako trg med mynningsbromsar. Tappade kepsen och snusen flög ur varje gång det small. Jag minns den, exabit var det va?
Publicerat Maj 14, 201412 yr Jag minns den, exabit var det va? Du ska bara vara tyst som lade dig framför mig och chris med ditt bromshelvete Har fortfarande ofrivilliga ryckningar efter ditt smattrande! /Mike
Publicerat Maj 14, 201412 yr Fan va känslig du e... Jag hade ingen broms heller men du fick 143 plugg att jobba med, hur man kan lägga sig så nära en skåning... Det fladdrade fint i brallan på chris då. Eller du kanske menar när du var i Skåne, du Pep om smällen då med och då hade jag broms 10 meter bort. Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Maj 14, 201412 yr Visst fan! det var ju din bössa som small som en med broms på fast den inte hade någon något skumt var det där. Att skjuta med broms är inte så farligt men dom stackars djävlarna som måste vara bredvid är det mera synd om /Mike
Publicerat Maj 15, 201412 yr 300wm med rekylbroms, guide ställd på alla 4 för att ge stöd åt skytt, utan vare sig proppar eller kåpor, 3 ggr samma vecka. Kanadensare är inte bara tuffa i rinken. Allt första handsinfo ifrån lillkillen som nöp en börn i BC häromdagen.
Publicerat Maj 15, 201412 yr Du är ju också lite av en guide strävis......hade faktiskt inte fundetat på broms tidigare, utan var mer inne på dämpare... mvh/Urban
Publicerat Maj 15, 201412 yr Du är ju också lite av en guide strävis......hade faktiskt inte fundetat på broms tidigare, utan var mer inne på dämpare... mvh/Urban Håll den tanken..på dämpar'n !
Publicerat Maj 15, 201412 yr Författare har du typ 18-1 så får jag försöka fixa en.... allt för att jag inte ska förlora gristävlingen ett år till!
Publicerat Maj 16, 201412 yr jag har i 14-1 och 15-1 om du vill låna!M15X1, till vilken kaliber?Skickat från min GT-P3110 via Tapatalk
Publicerat Maj 17, 201412 yr Jag minns den, exabit var det va? jo den ena var exabit (Rickard) den andra kommer jag inte ihåg. Men det small helt galet.
Publicerat Maj 17, 201412 yr Författare M15X1, till vilken kaliber? Skickat från min GT-P3110 via Tapatalk 308