Publicerat Juli 4, 201411 yr Författare Har ni redan skjutit slut på senaste laddningen?Nix, men jag var in och köpte ringar idag och passade på att fråga.
Publicerat Juli 4, 201411 yr Författare Nåt datum när dom får in mer? Nej. Dom har beställt, men leverantören kan inte leverera.
Publicerat Juli 4, 201411 yr Har ni redan skjutit slut på senaste laddningen?Nästan, 1000 skott går fort, har väl kanske 200 kvar bara.. Ska kika igen i helgen i hopp om att de plötsligt fått in då jag har vägarna förbi.
Publicerat Juli 5, 201411 yr Nu var de slut igen i Sundsvall, fick bli jaktmatch och 1000 hagelskott istället!Undra om jag råkade köpa dom sista förra fredagen när jag var ner till S-vall [emoji4]Skickat från min GT-P3110 via Tapatalk
Publicerat Augusti 28, 201411 yr Tydligen höjt pris, betalade 500 kr för 1000 skott idag. 56% högre pris bara sådär..
Publicerat September 20, 201411 yr Topshot är CCI's andrahandssortering, skjutit en del med de i pistolen och minst hälften har klickat och sprider utan dess like..
Publicerat September 21, 201411 yr att topshot är andrasortering råder få tvivel om har själv inte haft klick men rätt många flyers visst bara skjutit en ask men var typ 10-15st som ville smita iväg cci standard höll ihop betydligt bättre men tvekar inte att köpa dom som plinkerammo åt tjejens grabb
Publicerat September 24, 201411 yr Tydligen höjt pris, betalade 500 kr för 1000 skott idag. 56% högre pris bara sådär.. Jupp, betalade precis 58 öre st. Fortfarande överkomligt jämfört med .30-kalibrar!
Publicerat September 26, 201411 yr Jag skulle inte köpa dom för 58 öre st. Enda orsaken till att jag köpt top shot var att dom var riktigt billiga. Nu kan jag lika väl köpa cci i stället.
Publicerat September 26, 201411 yr Tycker dom fungerar fint, skjuter en del CCI std och RWS också men ser ingen skillnad i träffbild för mig. Dessutom är CCI en bra slant dyrare (i mina krokar i alla fall, Interwebs kanske är billigare). Visst, har sett något "Blazer" för samma pris som TopShot men inbillar mig att de knappast är bättre. Vissa dagar kan jag smälla av 300 skott på bana, så...