Jump to content

Intressekoll Trutbulvaner?

Recommended Posts

Hipshot

Walle 2

Tolle 2

Mr.Mephisto 1

Tobba 1

Check!

Något är knas med detta.. om jag fattat det rätt så fanns tre kartonger i butiken och två har sannolikt gått till fel adress.. Saknas en såvitt jag kan se. Vi får se när Otto är åter om en kartong är restnoterad eller något.

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Hipshot

38

• Mr.Mephisto

8

• Tobba

7

• Robster

4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sådär! Nu ska bara Tolle få sina kartonger kring Elmia tidsmässigt, sista kartongen går inom kort till Simon.   Övriga intressenter för ev nya inköp kan pm:a mej så förmedlar jag kontaktuppgift till

Det är lugnt, Simon var snabbare 

12 eller inga?   Kollade detta idag. Stötte på lite patrull, snubben som förmedlar detta på Gyttorp..eller om det var Normark.. hade semester.    Men i detta nu är det 6 beställda och så inväntar

Posted Images

Passerar Rimbo 14.03. Kan hämta då isf.

Mr.Mephisto

Jag har inte fått avi än, men jag hoppas det kommer i dag, för trutarna sitter utanför min tomt och skrattar åt mig tillsammans med gässen, så nu är jag lagom sugen på att testa mina nya kanadagåsbulvaner tillsammans med dessa. Jag meddelar i tråden om när jag hämtat ut dem. 

• Like 1
Hipshot

Måste förtydliga här..

Nej nej nej.. det finns inget överskott av trutbulvaner tillgängligt oavsett om man undrar här i tråden eller i pm.

...........

Om något så saknas det ev 12 men jag vet inte då Otto som sagt är i Frankrike.

Tolle.. Passerar du idag??

Jo men knöligt att ta dom med till Kuba...[emoji12]

Edit: Alltså 14 mars sen.

• Like 1
Mr.Mephisto

Idag kom en låda med 12 st bulvaner precis som utlovats. Jag är nöjd! :)

Hur gör man med betalningen?

Tackar för allt Hipshot!

Hipshot

Mr.Mephisto.. Snackade med Otto nu, kommer en faktura... och känner jag Otto rätt så kommer det att ta lite tid  :tongue:

Funderat.. Tre kartonger kvar och 5 beställda. Vi gör så här, Anton och Tobba.. ni tar era bulvaner nu. 

Otto har mailat och kommer att ringa nu och efterhöra vart de andra två kartongerna tagit vägen.

Frågor på detta?

• Like 1
  • 2 weeks later...
Hipshot

Jag kan hämta hos dig. Skicka gärna pm när betalningen ska in så jag inte missar här i tråden. Bra styrt :)

Hur ser det ut? Din kartong står på Mälargårdar Butik vid Vidbo 4 km fr Arlanda och väntar på dej.

Passerar Rimbo 14.03. Kan hämta då isf.

Fick mail fr Otto nu, han har beställt två kartonger till åt dej Tolle. De var visst påväg fr Italien redan så det ska nog inte ta så galet lång tid.

Hipshot

Finns det möjlighet att haka på med en beställning eller är ni klara?

Om inte, Är dessa bulvaner nåt att ha?

http://www.jaktriket.se/webshop/bulvaner-special-19703558

Jag kan förmedla kontaktuppgifter till Otto så får ni göra upp detta själva, jag ska se till att Tolle får sina och Tobba hämtar sina sen tar jag min mats ur skolan. 

Ev.. och då ett stort Ev.. om inte Tobba vaknar och tar sin låda så blir ju de tillgängliga. Men då tror jag det är fler som ställt frågan före dej iofs.

Ska kolla om Otto kan fixa detta isf så drar jag pm med hans mail.

• 1 month later...
Hipshot

Inte hunnit kolla igenom tråden och minns fan inte men..

Det har kommit tre kartonger nu som var restade sen tidigare. Jag vet att Tolle ska ha två kartonger men vem f-n ska ha den tredje?

Ska söka igenom tråden och hittar jag ingen så är det först till kvarn.

Det är alltså en kartong med 12 trutbulvaner i fullkroppsformat det gäller. Tror.. lite osäker.. att priset på 12 st landar på 165 kr styck.

Ska kolla på detta senare som sagt..

Hipshot

Sådär ja..

Då kan jag inte dra någon annan slutsats än att det finns en kartong med 12 bulvaner över. Sett att Simon och Skaunepåg (?) anmälde sig först i tråden för ev överskott, fortfarande intresserade?

Simon.

Sådär ja..

Då kan jag inte dra någon annan slutsats än att det finns en kartong med 12 bulvaner över. Sett att Simon och Skaunepåg (?) anmälde sig först i tråden för ev överskott, fortfarande intresserade?

Jag kanske är på! Ska kolla med pappa

//Simon. Fint skare va serru

Skaunepaug

Jag får avböja då min bil har strulat till min ekonomi så jag har tyvärr inte råd i nuläget!

Hipshot

Jag får avböja då min bil har strulat till min ekonomi så jag har tyvärr inte råd i nuläget!

Det är lugnt, Simon var snabbare  :biggrin:

• Like 2
jimbolo

Klippte simon hela lådan?

Simon.

Klippte simon hela lådan?

Japp :D

//Simon. Fint skare va serru

• Like 1
jimbolo

Så synd då! :)

Hipshot

Skyll dej själv jimbolo, höll detta helt öppet för din skull i början  :biggrin: