Publicerat December 5, 200619 yr Författare monterar dom medan man väntar? Nej dom skickar in vapnet men det finns ju folk som kan göra det i Sverige. Vi har en i Haparanda som gör det medans man väntar om han har tid.
Publicerat December 5, 200619 yr http://www.citysport.fi/ Tack! Man får ta sig en dag till Kemi och söka reda på butiken.
Publicerat December 5, 200619 yr Författare Tack! Man får ta sig en dag till Kemi och söka reda på butiken. Jag tror att dom har flyttat men ska höra med en som bor i kemi.
Publicerat December 5, 200619 yr Jag tror att dom har flyttat men ska höra med en som bor i kemi. Det är bra Janne. Roger hinner inte med att hålla på och leka just nu. Han tapetserar, jobbar över och har hundarna och fam. att ta hand om säger han.
Publicerat December 5, 200619 yr för den som vill botanisera mera om dämpare: http://www.silencertests.com
Publicerat December 16, 200619 yr Ska söka licens på en ljuddämpare i När man ansöker om ljuddämpare oss Polisen, måste det finnas särskild anledning till varför man ska ha en dämpare, eller är det fritt för alla att införskaffa sej? ??? ???
Publicerat December 16, 200619 yr Sedan tionde oktober i år är det fritt att skaffa till klass 1 och klass 2 vapen.
Publicerat December 19, 200619 yr Nu är allt färdigt rekyldämparen monterad på pipan.ljuddämparen monteras på rekyldämparen. Köpte Du rekryldämparen på samma ställe? Vad fick Du ge för den isf?
Publicerat December 19, 200619 yr Författare Köpte Du rekryldämparen på samma ställe? Vad fick Du ge för den isf? Japp allt är från sako rekyldämparen kostade ca 1500:- Och ca 2500:- för ljuddämparen
Publicerat December 19, 200619 yr Japp allt är från sako rekyldämparen kostade ca 1500:-Och ca 2500:- för ljuddämparen Okej!
Publicerat Januari 26, 200719 yr Författare Är det fler som skaffat sig en ljuddämpare på forumet ??? Vilket märke och hur har det funkat isåfall ???
Publicerat Januari 26, 200719 yr Stämmer det att dämparen inte får ta ner ljudet till mindre än 140 db?? Vet inte om det var just 140 jag hörde men jag hörde iallafall att det fanns en begränsning.
Publicerat Januari 27, 200719 yr Ja så vitt jag vet, bara den sitter på ett klass1 eller klass2 vapen iom att det bara är till dom det beviljas licens (Kommunjägare undantaget)
Publicerat Augusti 7, 200719 yr Nu är allt färdigt rekyldämparen monterad på pipan.ljuddämparen monteras på rekyldämparen. Nu är den monterad på min bössa! Köpte den i somras o är riktigt nöjd! Köpte ny kikare med lite för lite ögonavstånd så nu fungerar den aldeles utmärkt! Meopta 3-12*56 Var nära ögat innan rekyldämparen monterades! Inte mycket rekyl nå mer,
Publicerat September 15, 201411 yr Lyfter en gammal tråd, någon som vet om jag måste ha orginal licensen när jag ansöker om ljuddämpare som är köpt av privatperson? köpte den av en kille här från format, men han skickade inte med licensen eller heller inte tillverkligennummret.
Publicerat September 15, 201411 yr Lyfter en gammal tråd, någon som vet om jag måste ha orginal licensen när jag ansöker om ljuddämpare som är köpt av privatperson? köpte den av en kille här från format, men han skickade inte med licensen eller heller inte tillverkligennummret. Svar ja.
Publicerat September 15, 201411 yr Svar ja. Hade också för mig det, då inte polisen vill ha dubletter.