Publicerat Augusti 4, 201411 yr Tack för din gåva Vi är både glada och tacksamma över att du stödjer Barncancerfondens verksamhet. Alla bidrag är betydande för fortsatt forskning och utbildning inom barncancer. Vi har mottagit följande beställning: Ordernummer: 2512821Betalningssätt: Kort - MasterCard/VisaGivarnummer: 6116883Givare: Magnus FermskogAdress: Marhult, 36073 Lenhovda Sak á-pris Antal Summa Gåva 500 kr 1 500 kr Totalt: 500 kr Varmt tack.Olle BjörkGeneralsekreterare
Publicerat Oktober 22, 201411 yr Författare Detta är en populär post. Idag vart den planerade jakten med MKJ, och "vi hade i alla fall inte tur med vädret" kändes det som filmen skulle hetat. Regn å snöglopp och tempen pendla mellan 1-3grader, men det positiva var att det var på den röda sidan febertermometern. Finns bättre väder att finna fågel i så att säga, men efter brasa med tillhörande kaffe så blötte vi ner oss under några timmar. Vi fann oss några fåglar också, alla 3 hundarna fick finna fågel. Kul. En del bra hundjobb och bra skott, andra sneda skott med olydiga jyckar. En vanlig dag på jobbet. Avslutning blev jägarmässig med korvgrillning, lätt huttrande då alla 3. Blött å kallt men mkt trevligt att få träffa herrn i fråga, hade det varit en vanlig köpjakt så hade jag nog fått skämmats en del för fågeltillgången men nu så hade vi ett annat syfte. Stort tack till dig MJK och Cancerfonden blev tack vare dig sponsrade med 5000 riksdaler, bra jobbat av oss. Du cancern, skit på dig!
Publicerat Oktober 22, 201411 yr Ser härligt ut! Men när det blir fågeldrev i slutet på filmen, ska de inte driva med skall då?
Publicerat Oktober 22, 201411 yr Författare Ser härligt ut! Men när det blir fågeldrev i slutet på filmen, ska de inte driva med skall då? Du å Malin får komma upp å visa hur det skall låta.
Publicerat Oktober 23, 201411 yr Detta är en populär post. Grymt imponerad av dig och mkj! Bra initiativ!! mvh/Urban
Publicerat Oktober 23, 201411 yr Snyggt jobbat och förbaskat schysst initiativ. Skönt att se att ni hade skitväder, nu svider det lite mindre att jag var tvungen att ha kontorstjänst. [emoji121]️
Publicerat Oktober 23, 201411 yr Detta är en populär post. Stort tack till dig och frugan strävis. Mycket trevligt och även en klövnisse som jag såg fågelpotentialen i markerna däruppe med rätt rätt grödor, hoppas det inte blir nåt tok om det byter ägare. Cancerfonden ja, tänk på den nästa gången innan ni köper nåt onödigt till han/hon som egentligen redan har allt. Med ett gåvobevis till cancerfonden är man välklädd på varje kalas.
Publicerat Oktober 23, 201411 yr Riktig trevlig läsning i denna tråd. Önskar att jag kunde ta samma initiativ som dig strävhår. Dessvärre är marken utarrenderad ett tag till, men sen så... Tack för att du visar ett annorlunda sätt att kunna bidra till något fin. Mvh