Publicerat September 15, 201411 yr Ikväll är det min tur att sitta med tårarna rinnandes ner för kinderna. Steffi min lilla lurvbassett har flyttat till det Näs hon älskade så mycket. I morgon skulle inte jag vilja vara rabbis på ön Tack gumman för alla härliga jakter du gav mej och andra. Låt nu ditt härliga skall ljuda över nejden så ses vi en annan dag. Din husse.
Publicerat September 15, 201411 yr En stilla tår faller, en stjärna på jorden har slocknat och tänts på himmelen istället. Jaga hårt och väl Steffi. /Christian
Publicerat September 15, 201411 yr Ikväll är det min tur att sitta med tårarna rinnandes ner för kinderna. Steffi min lilla lurvbassett har flyttat till det Näs hon älskade så mycket. I morgon skulle inte jag vilja vara rabbis på ön Tack gumman för alla härliga jakter du gav mej och andra. Låt nu ditt härliga skall ljuda över nejden så ses vi en annan dag. Din husse. Fy :/
Publicerat September 15, 201411 yr Beklagar verkligen sorgen! Hon var en härlig hund, det lilla jag såg av henne. Hon gjorde ju sitt bästa när hon drev fram rådjuret mot mig i vintras. Det var ju inte hennes fel att den orutinerade pass-skytten stod och tittade åt ett annat håll...
Publicerat September 15, 201411 yr Beklagar Inte ett öga torrt här heller! Vi lider med er. Jaga När du vill Steffi för i himmeln finns inge jakttider. S&B
Publicerat September 15, 201411 yr Detta är en populär post. Nu jagar lilla hjärtat där solen alltid skiner,orken aldrig tryter och kaninerna aldrig slutar springa. En vacker dag kommer vi jaga tillsammans med henne igen Kenneth. /Mike
Publicerat September 16, 201411 yr Beklagar förlusten av en kär vän. Tack och lov så stannar minnena kvar.
Publicerat September 16, 201411 yr Tyvärr är ett hundliv alltför kort, man får minnas de goda stunderna med glädje, beklagar er förlust.
Publicerat September 20, 201411 yr Författare Detta är en populär post. Tack allihop. Det har ju gott några dagar nu så man har börjat att förstå lite smått att hon faktiskt är borta, Lillsnorre lider nog mest av oss alla men vi går ut till henne varje kväll och tänder ett ljus och bearbetar på så sett. Har fört jaktdagbok på flickan och idag orkade jag titta igenom den, helt otroligt när man läser och räknar ihop vad som är nedlagt för henne. 218 vilt allt från rabbis upp till rådjur.