Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktkryssning Mars 2015

Featured Replies

Publicerat

Nja med all respekt, föredrar då Lille Lars.. han kan freda en fysiskt för alla Kicki-kopior som vinglar omkring. Mike skulle hamna i hytt så fort en mörkhårig donna i leopardmönstrad kroppsstryma dök upp  :biggrin:

Publicerat

Nu lever ju vi ett mångkulturellt och modernt samhälle där även könsroller är utsuddade :wallbash:

Hustrun kan ju faktiskt vara en man eller en "hen".

så det är bara att välja, antingen har man 20% av marknaden att göra efterjaktsaktiviteter med ELLER

80 %  beroende på hur vriden hen är   :woot:

Jag personligen använder mitt arsle till att skita med men tar gärna ett bakverk (är det drickbart), återkommer med hytt nummer om jag åker

(Måste tilläggas att liknelsen ovan inte är riktad till "hipshots" förhållande utan en generalisering, inget påhopp alltså)

Varför begränsa sig till änd(era) sorten? Bättre gå all in och ta 100% av utbudet!
Publicerat

Mike skulle hamna i hytt så fort en mörkhårig donna i leopardmönstrad kroppsstryma dök upp  :biggrin:

Ohh ja,med lite sprit i kroppen så går jag till hytten med allt jag får tag på :tongue:

/Mike

Publicerat

kom ihåg att rösta den 22 mars

Publicerat

Jag med sambo kanske ska dit vore kul att se lite folk härifrån :-)

Publicerat

Ohh ja,med lite sprit i kroppen så går jag till hytten med allt jag får tag på :tongue:

/Mike

lögnare.... skyll inte på spriten!

• 2 months later...
Publicerat

Finns det verkligen inte någon som vill åka med mig, Hylsan (min enda polare, förutom Anders) vill inte?

PM vid intresse, ev byte mot rolig fågeljakt!

Publicerat

Finns det verkligen inte någon som vill åka med mig, Hylsan (min enda polare, förutom Anders) vill inte?

Börjar du bli desperat, ut och åka båt bara sådär. [emoji121]️

Publicerat

Bokade redan Matte  :biggrin: Åsa och Anders är med även, kan bli kul!

Publicerat

gillar tanken att åka "flanellfärjan" m känns lite konstigt!

Publicerat

Har du ingen tokig gotlänning att ta med i väskan?

Jag har inga kompisar alls så jag kan bjuda på 10 jakter om jag får åka med och du dessutom låtsas vara polare med mig. 

:tongue:

Publicerat

Det uppskattas verkligen att Herr vågeteg är inne och kladdar med mitt namn både här och på FB.

Väldigt mogen kille den där Hylsan...

/Matte Holst

Publicerat

Flink i fingrarna den mannen [emoji23]

Skickat från min LG-D855

Publicerat

HA!!! M och jag surrade om din ensamhet igår, jag föreslog facerape  :biggrin:  :biggrin:

• 3 weeks later...
Publicerat

Ok vilka är på G härifrån? 

Såg att det var ganska skralt med utställare  (osäker på om länken funkar?).. enda som var lite spännande är att man får tillfälle att kladda på Browning.. Alltid givande men iövrigt? Finns givetvis ngt kul mer men de här riktiga höjdarna, mässproffsen likt Kjells Vapen Götene och Hylte är inte med.. riktigt trist!

Publicerat

Jag med fam åker,ska bli intressant.

/Lars.

Publicerat

Hade varit rätt skoj o återuppliva lite gamla minne.. Men med nuvarande profession vet o tusan om det är lämpligt eller hälsosamt.. ;)

• 8 months later...
Publicerat

Dags igen!

Det är rätt skönt att dra iväg ett dygn.. men det var fan va snabb man fick vara i bokningen, hade velat haft lite bättre hytt men de rök direkt.. Skit samma, bokat iaf!

Någon mer som ska ut och festa? För det är mest fest det handlar om, som mässa betraktat så är det rätt kass.