Publicerat December 9, 201411 yr Nja med all respekt, föredrar då Lille Lars.. han kan freda en fysiskt för alla Kicki-kopior som vinglar omkring. Mike skulle hamna i hytt så fort en mörkhårig donna i leopardmönstrad kroppsstryma dök upp
Publicerat December 9, 201411 yr Nu lever ju vi ett mångkulturellt och modernt samhälle där även könsroller är utsuddade Hustrun kan ju faktiskt vara en man eller en "hen". så det är bara att välja, antingen har man 20% av marknaden att göra efterjaktsaktiviteter med ELLER 80 % beroende på hur vriden hen är Jag personligen använder mitt arsle till att skita med men tar gärna ett bakverk (är det drickbart), återkommer med hytt nummer om jag åker (Måste tilläggas att liknelsen ovan inte är riktad till "hipshots" förhållande utan en generalisering, inget påhopp alltså) Varför begränsa sig till änd(era) sorten? Bättre gå all in och ta 100% av utbudet!
Publicerat December 9, 201411 yr Mike skulle hamna i hytt så fort en mörkhårig donna i leopardmönstrad kroppsstryma dök upp Ohh ja,med lite sprit i kroppen så går jag till hytten med allt jag får tag på /Mike
Publicerat December 9, 201411 yr Detta är en populär post. Ohh ja,med lite sprit i kroppen så går jag till hytten med allt jag får tag på /Mike Du blir en sån där modern männska du, 100%:ig.
Publicerat December 18, 201411 yr Jag med sambo kanske ska dit vore kul att se lite folk härifrån :-)
Publicerat December 18, 201411 yr Ohh ja,med lite sprit i kroppen så går jag till hytten med allt jag får tag på /Mike lögnare.... skyll inte på spriten!
Publicerat Februari 26, 201511 yr Finns det verkligen inte någon som vill åka med mig, Hylsan (min enda polare, förutom Anders) vill inte? PM vid intresse, ev byte mot rolig fågeljakt!
Publicerat Februari 26, 201511 yr Finns det verkligen inte någon som vill åka med mig, Hylsan (min enda polare, förutom Anders) vill inte? PM vid intresse, ev byte mot rolig fågeljakt! Börjar du bli desperat, ut och åka båt bara sådär. [emoji121]️
Publicerat Februari 27, 201511 yr Finns det verkligen inte någon som vill åka med mig, Hylsan (min enda polare, förutom Anders) vill inte? PM vid intresse, ev byte mot rolig fågeljakt! Har du ingen tokig gotlänning att ta med i väskan? Jag har inga kompisar alls så jag kan bjuda på 10 jakter om jag får åka med och du dessutom låtsas vara polare med mig.
Publicerat Februari 27, 201511 yr Det uppskattas verkligen att Herr vågeteg är inne och kladdar med mitt namn både här och på FB. Väldigt mogen kille den där Hylsan... /Matte Holst
Publicerat Februari 27, 201511 yr HA!!! M och jag surrade om din ensamhet igår, jag föreslog facerape
Publicerat Februari 27, 201511 yr Detta är en populär post. Det uppskattas verkligen att Herr vågeteg är inne och kladdar med mitt namn både här och på FB. Väldigt mogen kille den där Hylsan... /Matte Holst Hehe, skyll på Hylsan....liten torsdagsfylla igår då du blev sentimental och vädjande, inget att skämmas över. Klart du skall ut på sjön med alla andra svettiga flanellbukar och skråla karoke.
Publicerat Mars 19, 201511 yr Ok vilka är på G härifrån? Såg att det var ganska skralt med utställare (osäker på om länken funkar?).. enda som var lite spännande är att man får tillfälle att kladda på Browning.. Alltid givande men iövrigt? Finns givetvis ngt kul mer men de här riktiga höjdarna, mässproffsen likt Kjells Vapen Götene och Hylte är inte med.. riktigt trist!
Publicerat Mars 21, 201511 yr Detta är en populär post. DADDYO (?) gav sig till känna, kul som fan! Men blir lite sådär halvtrött på mitt minne för hade du inte givit dej till känna så hade jag aldrig reagerat.. Jaha kryssningen då.. som kryssning betraktat så var det helt okay, vi var ju ett litet eget gäng och vi hade skitkul! Som mässa betraktat så nja.. Var ett större konferensrum som inretts som utställning/mässa och det var väl sådär. Browning hade bara sportingbössor där, lockade inte att kladda på. Fibblade lite med Winchester XTR automat heter den väl samt Browning Maxus. Trevliga men ingen av bössorna "talade till mej" så att säga. Var på Linkis föreläsning om etik och det var spännande och bra.. för att vara skogsmulle så är han hyggligt bildad Iövrigt så var det helt makalöst att se skådespelet fram på småtimmarna.. Hanna, Madeleines mellantjej 22 år hade risslat upp sig DUKTIGT.. Det var helt totalt galet att se rörelserna kring henne på dansgolvet! Snubbarna stod ta mej fan i kö för att få komma henne när helt totalt galet! Några var ju rejält packade och de var just de som på något sätt bildade kö vid henne, såg så kul ut. Det var ju ganska betungande majoritet av hanar på båten så tja de damer som var där fick en egoboost av kolosalformat.. till och med Madeleine var lite småfnittrig av all uppmärksamhet Fick gå upp och pissa in reviret tidvis, vart en omedelbar effekt kring M men så gick man och satte sig igen så smack! Var fan kul att se.. Ngn snubbe uppvaktade Wallemans dam lite halvintensivt.. Då kom en annan snubbe knallande och frågade henne om fylltratten var jobbig och fick ett jakande svar.. varpå snubben resolut greppade tag i armen på fyllskallen och meddelade att om han inte lämnade frivilligt så skulle han få hjälp. Coolt.. Tror Walleman var fram och erbjöd honom en bira eller något efteråt, snyggt jobbat. Träffade en hel del känt folk och det var kul, några kära återseenden utan tvekan! Men det är ruskigt skönt att vara hemma igen.
Publicerat Mars 21, 201511 yr Hade varit rätt skoj o återuppliva lite gamla minne.. Men med nuvarande profession vet o tusan om det är lämpligt eller hälsosamt..
Publicerat November 27, 201510 yr Dags igen! Det är rätt skönt att dra iväg ett dygn.. men det var fan va snabb man fick vara i bokningen, hade velat haft lite bättre hytt men de rök direkt.. Skit samma, bokat iaf! Någon mer som ska ut och festa? För det är mest fest det handlar om, som mässa betraktat så är det rätt kass.