Publicerat November 6, 201411 yr Detta är en populär post. Har en mark på 880HA mycket älg, få passkyttar. Jag går med hund som är en plott/jämte som är duktig. Hunden både ställer och driver. Behöver som sagt några passkyttar. I nu läget är vi ca 6-8 pers men vill gärna ha med 2 iaf till. För till kvarn gäller. Krav: Godkänt skjutprov från iår. Du ska vara skogsvan och trevlig. Ha en 31mhz radio med dig. Plats : Östra Värmland https://maps.google.se/maps?q=Bjurb%C3%A4cken&hl=sv&ie=UTF8&ll=59.601226,14.150991&spn=0.036613,0.132093&sll=59.595362,14.185066&sspn=0.146477,0.528374&oq=bjurb%C3%A4cken&hnear=Bjurb%C3%A4cken&t=m&z=14 Skicka PM för mer info.
Publicerat November 7, 201411 yr Hoel- jag hade gärna ställt upp, men nu är det för lång resa på för kort varsel, osäker på om min Volvo skulle klara den. /Christian
Publicerat November 7, 201411 yr Författare Hoel- jag hade gärna ställt upp, men nu är det för lång resa på för kort varsel, osäker på om min Volvo skulle klara den. /Christian Ja jäkla oflyt att vårat land är så långt.
Publicerat November 7, 201411 yr Bra initiativ! Kan offra mig som passkytt om jag får gå en såt med gråhunden! mvh/Urban
Publicerat November 7, 201411 yr Författare Bra initiativ! Kan offra mig som passkytt om jag får gå en såt med gråhunden! mvh/Urban absolut! Du har PM
Publicerat November 7, 201411 yr Mycket bra initiativ. Hade gärna kommit om det inte vore för löfte om familjehelg.
Publicerat November 7, 201411 yr Tyvärr uppbokad denna helg. Hoppas du behöver hjälp några fler gånger
Publicerat November 7, 201411 yr Författare Tyvärr uppbokad denna helg. Hoppas du behöver hjälp några fler gånger Det behöver vi absolut =)
Publicerat November 7, 201411 yr Bor ju utanför karlstad, men i morgon har jag tyvärr andra planer.. Men skall se om jag kan flytta lite på det som är inplanerat. Om man är välkommen, och du inte har fullbokat!
Publicerat November 7, 201411 yr Författare Kommer gärna i december och runt jul till 13helgen om ni jagar då. Absolut, säger till nästa gång vi behöver folk om vi inte skjutit fullt =)
Publicerat November 7, 201411 yr Författare Bor ju utanför karlstad, men i morgon har jag tyvärr andra planer.. Men skall se om jag kan flytta lite på det som är inplanerat. Om man är välkommen, och du inte har fullbokat! Självklart!
Publicerat November 7, 201411 yr Bra initiativ! Hoppas någon nyexaminerad får chansen trots skogsvanekravet. Själv så jagar vi kalv hemma imorgon. (Bor utanför Karlstad) Anmäler intresse för framtida jakter. Har en ung Münsterländer som jagar det mesta han får tag på om det skulle saknas hund. /Daniel
Publicerat November 7, 201411 yr Författare Bra initiativ! Hoppas någon nyexaminerad får chansen trots skogsvanekravet. Själv så jagar vi kalv hemma imorgon. (Bor utanför Karlstad) Anmäler intresse för framtida jakter. Har en ung Münsterländer som jagar det mesta han får tag på om det skulle saknas hund. /Daniel Självklart, anledningen till skogsvanekravet är att jag själv gör första säsongen med detta jaktlag. Hade det varit mitt andre jaktlag hade jag inte haft några problem att ta med en som just tagit jägar examen. Jag säger till om vi saknar folk någon mer gång. Mvh
Publicerat November 7, 201411 yr Åhh! Jag åker halvägs dit för att hålla familjedag i Skövde badhus och träffa min studerande grabb, jag misstänker att Frugan skulle hålla fast mig i örat om jag försökte smita vidare Jag kan absolut vara intresserad någon annan gång om tillfälle ges! Väldigt trevligt initiativ Skitjakt på er!
Publicerat November 7, 201411 yr Absolut, säger till nästa gång vi behöver folk om vi inte skjutit fullt =) Härligt - jakt och värmländska, som man blir så glad av
Publicerat November 7, 201411 yr Här har vi jagat klart älg, kommer gärna ner en annan gång om övernattningsmöjlighet finns, har väl ca 50 mil att åka.
Publicerat November 8, 201411 yr Hur gick jakten, fick du ihop några skyttar? Jag jagar ca 3 mil söder om dig, kommer gärna vid något tillfälle när inte vi ska jaga.
Publicerat November 8, 201411 yr Detta är en populär post. Stackarn fick ytterligare en hundförare på halsen!....men trevligt var det! mvh/Urban
Publicerat November 16, 201411 yr Författare Då var det dags på lördag igen. Någon som är sugen på att vara passkytt? Har fullt med hundar. Söker även jakt för min beagle på lördag. Han är riktigt duktig på rå/hjort och gris. Driver älg i ca 10min. Men ren från hare/räv/grävling. Skicka PM.
Publicerat November 16, 201411 yr Författare Stackarn fick ytterligare en hundförare på halsen!....men trevligt var det! mvh/Urban super kul att du kom