Publicerat November 19, 201411 yr Du kan lura dig på en patron med högst moderat hastighet , de her oftast mkt täta fina svärmar Och är det något som ger intryket av att slå hårt Är just densitet ...och det är wn av anledningen att jag gillar gyttorp thunder 28 , /P Träffbild slår både fart och storleken på hagel om ska se till patroners prestanda. /T
Publicerat November 19, 201411 yr Nja.. Gillar Saga Elite för att jag skjutit väldigt mycket med dem och med gott till väldigt gott resultat. Oräkneliga gånger som jag i skottet fått känslan.. fan.. bakom.. och samtidigt har fågeln trillat stendöd. Kompis som har dem på jobbet har samma erfarenheter, man får minska framförhållningen en smula. Gynnar det instinktiva skyttet. Känslan är därför att den här modellen av Saga går väldigt fort. Hade teckningen lidit brist pga hastigheten så hade jag garanterat märkt det på dåliga träffar och hängande ben, gissar att jag har dragit +1000 jaktskott med dem nu.
Publicerat November 19, 201411 yr Vilken kedja är det som säljer Saga? Låter som att de måste besökas utan att Mad Mike får veta det.
Publicerat November 19, 201411 yr Ingen dessvärre.. tror jag inte iaf. Jag hämtar direkt från Generalagenten..
Publicerat November 19, 201411 yr Du har inte övervägt att bli ÅF- du kan du ha ett lager hemma och jag kan komma och hälsa på?! Tok bra ide enligt mig. /Christian