Publicerat December 9, 201411 yr Författare synd att du bor på fel sida om svearike annars kunde du testa bettan, tror du skulle gilla 9,3x62, med dämp! Tackar för erbjudandet det hade varit kul! men siktet är i nuläget inställt på 308:an utan dämp jag har ingen egentlig användning för något tyngre och går på billigare övning istället.. För övrigt så bor jag på rätt sida av Svearike
Publicerat December 9, 201411 yr Tackar för erbjudandet det hade varit kul! men siktet är i nuläget inställt på 308:an utan dämp jag har ingen egentlig användning för något tyngre och går på billigare övning istället.. För övrigt så bor jag på rätt sida av Svearike Bodde inte du på västkusten?
Publicerat December 9, 201411 yr Bodde inte du på västkusten?Jo det gör han, det är ju därför han sa rätt sida landet.
Publicerat December 9, 201411 yr Författare Bodde inte du på västkusten? Helt riktigt! Framsidan,även kallad Bästkusten