Publicerat Mars 10, 201511 yr Författare Den ser rejäl ut! Vacker trofe dessutom tur att skottet inte tog högt istället då Den ser rejäl ut! Vacker trofe dessutom tur att skottet inte tog högt istället då Nja skottet tog snett bakifrån stax under ryggraden i sida får bakknäet sitter men bakifrån sett så hade skottet tagit 20 cm längre fram så tar det nog i halsen!Men fristående på löpande Eland på 200 m så skäms jag inte! Det första skottet tog högt då vi trodde det var över 200 m, jag trodde 250, så jag ställde swarren på 200 m och höll upp ca 15 cm och det tog där jag siktade, men dock 15cm för högt för att vara perfekt. Nöjd ändå Ikväll ska jag vaka gris, men Bushpig, ska bli intressant! Vi byggde gömsle i morse till kompisen som ska försöka skjuta blir wildebest m båge, försöker få in bilder men internet suger!
Publicerat Mars 10, 201511 yr Författare Den ensamm är på red hartebeast , Texas heartshot! De två andra är från Eland
Publicerat Mars 10, 201511 yr det ska en smålänning till att åka till afrika för att sitta på åtel skämt åsido, ser ut som du har det fantastiskt härligt men lägg ner karpmete och åtelgrisar för att satsa på den där drömkudun nu!
Publicerat Mars 10, 201511 yr Författare Tyvärr så åkte jag på feber så enda möjliga jakten är att sitta still! Bushpig är en riktigt svår gris!
Publicerat Mars 13, 201511 yr Författare skit Fick en vattenförgiftning, efter att en icke nogräknad fyllde våra vattenflaskor med slangvatten så låg jag plakat i 2 dygn, tisdagskvällen var det nära att jag bad om ett sjukhus. detta vatten funkar för dem i SA, men icke för mig, har inte varit så sjuk i hela mitt liv. så det bidde bara 6 jaktdagar men dem glömmer jag inte, dessa dagar var helt underbara. jag ska ladda ner lite bilder på det mesta som jag såg såförstår ni varför man måste prova en gång,,,,,, problemet är att då vill man tillbaks! hemma nu!