Publicerat Mars 9, 201511 yr Dom kan nog ha sålts som express med..... På mina askar står det bara GAFAB. /T Prestandamässigt och komponentmässigt idag så är Gyttorp Gås 36g likvärdig, / P
Publicerat Mars 9, 201511 yr Prestandamässigt och komponentmässigt idag så är Gyttorp Gås 36g likvärdig, / P Nja, de gås jag testat ligger lägre i fart. Samma pipa, samman kronograf, samma temperatur, samma laddvikt och samma skjuttillfälle. Låt vara att storleken skiljde...... /T
Publicerat Mars 9, 201511 yr Nja, de gås jag testat ligger lägre i fart. Samma pipa, samman kronograf, samma temperatur, samma laddvikt och samma skjuttillfälle. Låt vara att storleken skiljde...... /T Jag glömde tillägga " på pappret " Det ligger 1,78g A1Sp krut i dom alt A6sp , och det borde räcka tycker jag men jag ska tillägga att jag inte kronat dom. Det är väl som vanligt " askprestanda " / P
Publicerat Mars 9, 201511 yr Har du regelbunden kontakt med vår vän i Skanör? Jag kan dumpa ett par askar "riktiga" Gyttorp hos honom om du vill, så kan du med få testa. /T
Publicerat Mars 9, 201511 yr Har du regelbunden kontakt med vår vän i Skanör? Jag kan dumpa ett par askar "riktiga" Gyttorp hos honom om du vill, så kan du med få testa. /T
Publicerat Mars 9, 201511 yr Vi snackar ofta, och fixar grejer till varann Men vi har aldrig träffats irl ... Hamnar dom där skjuter han säkert upp dom ;-p /P
Publicerat Mars 9, 201511 yr Ahhhh, jag hade tänkt bjuda med honom på en morkulle jakt i Skanör i september. Men då kanske jag ska strunta i det. /T
Publicerat Mars 10, 201511 yr Han gillar att jaga så gör det , att han skulle Skjuta upp dom var mer ett skämt , jag och Marre Ska försöka få tillfälle att åka ner till han i september , /P
Publicerat Mars 27, 201511 yr Jag försöker bli lite klokare av denna tråd men det går inte så bra.... Jag klura på följande: Vad kör ni för övningsstål i kaliber 20? Hur mycket kostade dom ca.? Var köpte du dom?
Publicerat Mars 27, 201511 yr http://www.gamebore.com/products/50/20g-steel-competition Finns hos de flesta handlare som är anslutna till Jaguargruppen. Pris beror på volym........ /T