Publicerat April 15, 200521 yr Författare Det ar valdigt effektivt, sa lange man inte sitter pa nagons grasmatta. ;D
Publicerat April 17, 200521 yr $ 20.http://www.cabelas.com/cabelas/en/template...-results1.jhtml 15$ hos tillverkaren till kund
Publicerat Juli 1, 200520 yr tänkte höra lite om proppis.... ....fungerar den bra?? och hur gör du .....rör du den mycket?? ska den bara stå och se rädd ut...eller ska den se galen ut?? ....-.....för det är nämligen så att jag har en avlägsen släkting till proppis här i piteå.....(bites) heter han....fråga proppis om han änner igen namnet........ska ut och ta ett kort på honom nu, så kanske proppis känner igen honom??.... vem vet???//markus...((brb)) ska ta ett kort nu...
Publicerat Juli 2, 200520 yr tänkte höra lite om proppis.... ....fungerar den bra?? och hur gör du .....rör du den mycket?? ska den bara stå och se rädd ut...eller ska den se galen ut?? ....-.....för det är nämligen så att jag har en avlägsen släkting till proppis här i piteå.....(bites) heter han....fråga proppis om han änner igen namnet........ska ut och ta ett kort på honom nu, så kanske proppis känner igen honom??.... vem vet???//markus...((brb)) ska ta ett kort nu... Är du fortfarande ute och tar ett kort?
Publicerat Juli 2, 200520 yr haha...nä....men jag har korten på dvc´n men jagh får bajje mig inte in dom i datorn....