Publicerat April 12, 201511 yr Är det någon som har koll på hur väl Sako Sverige lever upp till utlovade leveranstider. Har en Quad på ingång som skall komma närmsta veckorna. Kikarsiktet ligger och väntar. Börjar bli lite otålig
Publicerat April 12, 201511 yr Vad jag hört är inte Sako dom snabbaste att leverera direkt. Men det är möjligt dom har bättrat sig!?
Publicerat April 12, 201511 yr Jag beställde en Quad i början av januari. De hade allt på hyllan, skulle skicka med en gång. Kom till affären i slutet av mars. Nu spelar det inte så stor roll för mig då licensen inte kommer förrän i mitten/slutet av juni. Så du ska nog inte räkna med att de håller några leveranstider.
Publicerat April 12, 201511 yr Författare Då blir det att leta efter någon som har på lager. Inköpstillståndet är klart sen en månad tillbaka. Tog en vecka att få.
Publicerat April 12, 201511 yr Fritid och Vildmark i Piteå eller Kjells Vapen Götene.. De brukar vara rappa.
Publicerat Maj 8, 201511 yr Skulle aldrig köpa en Sako om den inte fanns i hyllan hos handlare, en del har fått vänta 12 månader+ på sina vapen, sen är dom förbannat sega med garantiåtgärder. Annat med dom andra stora märkena, tex 3 mån väntetid på min k95'a med 2 pipset. /Baner