Publicerat April 12, 200521 yr Jonas 25 år, utflyttad Pitebo som numera bor i Umeå. Jobbar på posten(tillfälligt ) Jagar mest skogsfågel på våra marker i Brännträsk(ligger 8 mil innåt landet från Piteå). Planerna är att börja jaga älg till hösten ifall allt löser sig. Har haft tillgång till en finnspets tidigare men nu är hon 14 år och sen länge pensionerad ;D. Köpte en "ny" hva 640 8*57 i helgen. Knappt inskjuten... som jag ska börja fixa till nu när "storlönen" droppar in edit: glömde namnet :
Publicerat April 14, 200521 yr Författare Tackar tackar .. Har varit reggad ett tag men har inte orkat skriva en presentation... Trevligt att vara här iaf.
Publicerat Maj 31, 200719 yr ;D.. du e iaf välkommen!.. fast du varit reggad sedan ett tag!.. ;D ;D....
Publicerat Maj 31, 200719 yr Ja, dig har man väl sett ett och annat inlägg ifrån. ;D Välkommen i alla fall!!
Publicerat Juni 3, 200719 yr Jagar mest skogsfågel på våra marker i Brännträsk Nästan grannmark till mej,var i brännträsk?
Publicerat Juni 5, 200719 yr Författare Jagar mest skogsfågel på våra marker i BrännträskNästan grannmark till mej,var i brännträsk? I själva brännträsk. Alltså det vid koler . Far och farbror äger markerna över berget och i kring lillfinnträsk. Första röda huset med lagårn håller vi till, Du då? Men varför i all sin dar är den här gamla tråden igång igen? ;D
Publicerat Juni 5, 200719 yr ähh jag såg bara att du flyttat till norrbottens pärla och sedan hakade en gäng på med flera inlägg till sin meritlista ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat Januari 11, 200818 yr I själva brännträsk. Alltså det vid koler . Far och farbror äger markerna över berget och i kring lillfinnträsk. Första röda huset med lagårn håller vi till, Du då?Men varför i all sin dar är den här gamla tråden igång igen? ;D Har missat ditt svar :-[ Jag jagar i koler. Då vet jag presis villket hus du huserar i.