Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vad händer på sidan?

Featured Replies

Publicerat

För mig fungerar allt helt perfekt

Publicerat

Vi har precis gjort en ändring och tömt cache och så hoppas vi att det fungerar sen.

Publicerat

Ett annat lite udda fel som inträffar för mig när jag kör i telefonen är att den tror att jag försöker ladda ner nån pod och öppnar Podcaster appen när jag klickar på trådarna.

Publicerat

När jag klickar på min profil så hamnar jag på luleåskyttar och den sidan uppdaterar sig utan uppehåll så jag måste starta om jaktsidan för att komma därifrån så det är strul fortfarande. Har tömt min webhistorik och provat andra webläsare utan resultat.

Publicerat

Jo vi vet detta och man kan hamna lite vart fan som helst ibland... suck.

Jag har temporärt stängt av vår cache på edge och kör nu all trafik mot origin så får jag slå på det igen i natt när det inte stör så många för felsökning.

(på Svenska betyder det att vi kör utan cache fram tills i natt när jag skall slå på det igen för att felsöka)

Publicerat

Kämpa på, finns inget som kan vara så trixit som denna typ av fel. Själv är jag otroligt glad eftersom jag kom hit efter ett 20-tal försök, för att kolla statusen på "jakten" på  buggarna. :smile:

Publicerat

Klickade nyss på nästa i denna tråd och hamnade någon helt annanstans, men med bakåt och sen ett klick på tvåan kom jag rätt. Sen att jag fick testa tre olika webbläsare för att få läsa i tråden är en annan femma...  :tongue:

Heder till Jens som jobbar på det!!  :thumbsup:  :thumbsup:

Publicerat
  • Författare

Så fort jag klickar nu på denna tråd så hamnra jag i en predotator tråd. Lite skumt är det. Men jag vet att det jobbas på för fullt att fixa detta.

Publicerat

Jo vi vet detta och man kan hamna lite vart fan som helst ibland... suck.

Jag har temporärt stängt av vår cache på edge och kör nu all trafik mot origin så får jag slå på det igen i natt när det inte stör så många för felsökning.

(på Svenska betyder det att vi kör utan cache fram tills i natt när jag skall slå på det igen för att felsöka)

Jaaaa tack för den beskrivningen av det hela.... Fattar absolut inget av vad du skriver. Det där med datorer och hur det hela funkar är utom räckhåll för min Albanska hårddisk. 

Men jag förstår att ni kämpar med problemet.

Publicerat

Då var det fixat, skulle ni fortfarande länkas snett så tömmer ni webbhistoriken så är det fixat.

//Niclas

Publicerat

Härligt, bra jobbat. Stor eloge till alla som jobbat med "trollet"

Publicerat

Kepsen av och tack för väl utfört arbete. Nu fungerar det klanderfritt igen.

Publicerat
  • Författare

Bra jobbat. Man blev ju frustrerad ett tag där.