Publicerat Maj 12, 201510 yr Hede söndag 7 juni kl 10:00. 22-stig. Skjutbanan åt Hede Jaktskytteklubb. Yours truly tävlingsansvarig. Meeen...Härjedalen kanske är lite offside för de flesta på detta forum...annars Härjedalscupen som nedan Glöte sön 17 maj (valfri kal) Älvros sön 24 maj (kal 22) Hede sön 7 juni (kal 22) Lillhärdal sön 2 aug (valfri kal)
Publicerat Maj 12, 201510 yr Blekinge: 2 aug Klass1+2 Bräkne-Hoby (Bräken-Hoby Jsk)6 sep Klass1 Mästaremåla (Rödeby Jsf)12 sep Klass1+2 Mörrum (Mörrum Jsk)27 sep Klass1 Bräkne-Hoby (Bräken-Hoby Jsk)
Publicerat Maj 20, 201510 yr Kal 22: http://www.landbys.se/landbys/25395.landbys_cup.html 8/8 Backe (valfri kaliber) 9/8 Hea stigen, Skorped (klass 1-2)
Publicerat Maj 20, 201510 yr Det finns ju en kalenderfunktion här på forumet. Skulle det inte vara bättre att föra in alla datum där ist? /Må
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Backe idag, anmälan 10-12. Hea stigen i Skorped imorgon, anmälan 9-11.
Publicerat Augusti 8, 201510 yr 23/8 i Korsberga Anmälan 9.00-12.00 Klass 1 Ammunition finns att köpa Pengapriser Välkomna!
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Den 22:a är det kulstig i Kolsva- är det andra forister som ska dit? Det vore kul att träffas till fikat efteråt och utväxla bortförklaringar
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Den 22:a är det kulstig i Kolsva- är det andra forister som ska dit? Det vore kul att träffas till fikat efteråt och utväxla bortförklaringar Det låter lockande, bara jag är i fas med renoveringen från helvetet så kommer jag! Får se om jag lyckas lura med någon mer från Katrineholm!
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Då får jag passa på att räta till datumet först: Det står den 23:e på hemsidan- och inget annat. Danny.K och jag brukar åka dit varje år. Det vore jättekul att träffas så många som möjligt- men ta inte med den där Bohman om ni kommer från Katrineholm- han har slaget os med ett par pinnar ett par gånger Honom slipper vi gärna: han skjuter för bra I år satsar vi på guldmedalj: Vi brukar få nöja os med silver med endast någon ynka pinne kvar till guld
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Jag måste ju nästan släpa med mig bohman.....han förnedrade mig på lerduvor i onsdags, så jag måste ge igen.... Fast det kan bli svårt![emoji6]
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Då får jag passa på att räta till datumet först: Det står den 23:e på hemsidan- och inget annat. Danny.K och jag brukar åka dit varje år. Det vore jättekul att träffas så många som möjligt- men ta inte med den där Bohman om ni kommer från Katrineholm- han har slaget os med ett par pinnar ett par gånger Honom slipper vi gärna: han skjuter för bra I år satsar vi på guldmedalj: Vi brukar få nöja os med silver med endast någon ynka pinne kvar till guld Det där skulle man kanske försöka sig på.
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Du får inte heller vara med- du skämmer ut os andra totalt Jag är nog inget hot utan jag kommer antagligen va näst bäst av dom två sämsta...
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Strängnäs JSK i morgon 9/8, anmälan 8-13. 28 skott, klass 1. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Lite sent, men imorgon (idag eftersom det är efter midnatt) 9/8 är det en klass 1-stig i Härryda, Härryda JVF arrangerar!
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Med lite bättre framförhållning: 27/9 i Bertshult, Landvetter. Klass 1.
Publicerat Augusti 10, 201510 yr Kolsva är ju givet! 4-5silver på lika många tävlingar är ju snudd på pinsamt...men kul stig är det ;-) Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Augusti 10, 201510 yr En fråga om kolsva, är det klass ett? Hur många skott går det åt, och vilka avstånd är det som gäller...! Jag har aldrig skjutit någon kuljaktstig, därav frågorna.
Publicerat Augusti 10, 201510 yr En fråga om kolsva, är det klass ett? Hur många skott går det åt, och vilka avstånd är det som gäller...! Jag har aldrig skjutit någon kuljaktstig, därav frågorna. Japp. Klass 1. Minns inte exakt men typ 5 stationer varav två rörliga (älgbana och en korthålls(gris)bana). Har för mig att det var lite blandat, två eller fyra skott på stationerna... Inga "långhåll". /Må