Publicerat December 20, 200619 yr så, då var två american hunter beställda... hoppas dom e så bra som ni säger... annars j**lar!!! ;D ;D mvh johan
Publicerat December 20, 200619 yr så, då var två american hunter beställda...hoppas dom e så bra som ni säger... annars j**lar!!! ;D ;D mvh johan Vart beställde du ifrån? Pris?? /Jrz
Publicerat December 20, 200619 yr Jag har beställt två digitala american feeders från cabelas,kollade just när jag beställt vad de kosta omräknat i svenska 951sek för två. Går ju säkert att få det billigare,detta var bara för kul och se hur det funkar.. Cabelas sände paketet 13nov och jag har inte fått det än.. Säkert lurad ,,som vanligt ;D Eller som de säger intet är som väntans tider.
Publicerat December 20, 200619 yr jrz: beställde över nätet hos vildsvin.se, 695:- styck + frakt 195:- känns lättare och säkrare än o importera, kan pröjsa ett par hundralappar till bara för bekvämligheten och förhoppningsvis att det går snabbare o få hem dom... mvh johan
Publicerat December 20, 200619 yr jrz: beställde över nätet hos vildsvin.se, 695:- styck + frakt 195:-känns lättare och säkrare än o importera, kan pröjsa ett par hundralappar till bara för bekvämligheten och förhoppningsvis att det går snabbare o få hem dom... mvh johan Ser fram emot vad du tycker om dom, Själv så har jag en remington som jag köpte när jag var över i USA, 440:- funkar kanon. Men är nyfiken på American feeders. /Jrz
Publicerat December 21, 200619 yr Ser fram emot vad du tycker om dom.../Jrz kommer med rapport när jag provat den ett tag... mvh johan
Publicerat December 21, 200619 yr hoppas dom e så bra som ni säger... annars j**lar!!! ;D ;D Ojdå Johka, egentligen är dom skit faktiskt.... Nädå som skrivit tidigare är det mkt för pengarna. Kör 3e året nu. MVH
Publicerat Januari 12, 200719 yr Nu har mina två digitala american feeder kommit från cabelas. 1261sek kostade det alltsom allt för båda. 2mån leverans ganska exakt.
Publicerat Januari 15, 200719 yr Det var ovanligt lång leveranstid, har beställt flera gånger och det brukar ta 2-4 veckor ??? Men du har iaf gjort en bra affär törs jag lova. MVH